• Головна
  • “Я сама по собі романтик”: історія першої жінки-водійки КП "Миколаївпастранс", - ФОТО
12:30, 8 лютого
Надійне джерело

“Я сама по собі романтик”: історія першої жінки-водійки КП "Миколаївпастранс", - ФОТО

Жителька Миколаєва Нонна Кривошеєнко мріяла про водійську справу з дитинства. Жінка за кермом вже 41 рік.

Нонні 59 років. Після закінчення школи, жінка пішла вчитись в автошколу та стала водійкою. Отримавши водійське посвідчення, вона почала свою кар’єру на одному з підприємств, - розповіла жінка редакції 0512.

“Я мріяла стати водійкою ще у 7 класі”

Нонна керувала “Пиріжком” на одному підприємстві 22 роки. Після нього, жінка перейшла працювати водійкою на приватний міський транспорт, зокрема працювала водійкою на маршруті №16. Водійка з досвідом каже, що у керуванні немає нічого складного.

Нонна Кривошеєнко. Фото 0512

“Я сама по собі романтик. Коли працювала на нафтобазі, обслуговувала магазини. Зранку у Миколаєві, в обід – в Очакові, після обіду – в Первомайську. А бухгалтер – що? Сидить цілий день на місці. Або продавчині в магазині – те ж саме. А тут їздиш цілий день”,

- із захватом розповідає про свою роботу жінка. 

Нонна згадує, що цікавилась машинами з дитинства. Жартує, що, мабуть, потрібно було народитись хлопчиком.

“Знаєте, у мене не було ляльок. Мабуть, потрібно було народитись хлопчиком. У мене були м’ячі, автомати чи пістолети. Полюбляла їздити на велосипеді”,

- сміється Нонна. 

“Якщо ви любите свою професію, мені здається, нічого складного немає”

Коли настала війна, то жінка не виїздила з рідного Миколаєва, проте професію через проблеми зі здоров’ям довелось залишити на кілька років. Нещодавно жінка стала першою серед водіїв на КП "Миколаївпастранс". В історії підприємства працювали водіями зокрема донедавна лише чоловіки. Та з настанням війни й у зв’язку з мобілізацією, підприємство почало запрошувати на роботу й жінок. Головна вимога - мати посвідчення категорії “Д”, адже лише так людина має право управляти автобусом.  Нонна працює водієм всього тиждень.

Нещодавно жінка стала першою серед водіїв на КП "Миколаївпастранс". Фото 0512

“Якщо ви любите свою професію, мені здається, нічого складного немає. Принаймні, для мене. Я хоч і нещодавно працюю, але все нормально. Одна тільки проблема – треба автобус ввечері мити. Ми робимо це самі – кожен водій приїжджає, миє машину ззовні і всередині, а потім йде додому”,

- ділиться враженнями жінка.

історія першої жінки-водійки КП "Миколаївпастранс"

Нині вона  кермує автобусом на маршруті №79, який курсує від “Веламу” до мікрорайону Варварівка. Щодо стосунків відношення пасажирів, то Нонна відмітила, якщо водій адекватний, то й пасажири нормальні.

історія першої жінки-водійки КП "Миколаївпастранс"

“Хоча бувають різні випадки, зізнається жінка, – от буквально нещодавно пасажири сперечались зі мною щодо місця зупинки, але врешті-решт ми порозумілись. Я стараюся всім зробити приємно, щоб ніхто на мене не ображався. Попросили пригальмувати - я пригальмувала. Попросили бабусю під бордюр підвезти - я підвезла",

- з посмішкою каже жінка.

"Жінкам просто варто бути більш впевненими у собі. Не боятись керма"

В позаробочий час, жінка приділяє всю увагу родині - власній та своїй мамі у селі поза містом. Щодо стереотипів, що водій - це не жіноча професія, то Нонна каже, що відноситься до цього спокійно. 

“Жінкам просто варто бути більш впевненими у собі. Не боятись керма. Деякі кажуть мені: “От ми боїмось”. А я кажу - не варто. Просто варто собі самому проговорити “Я зможу й все”. Сідаєш за кермо і їдеш. Головне - дотримуватись правил дорожнього руху та бути впевненою на дорогах”,

- резюмувала водійка. 

історія першої жінки-водійки КП "Миколаївпастранс"

Станом на початок лютого, на КП “Миколаївпастранс” працює 80 водіїв. Наразі 15 людей проходять навчання на курсах водіїв комунальних автобусів і серед них є й жінка, - розповіла у коментарі 0512 прессекретар підприємства Катерина Стоколяс-Литвиненко.

“Перша підгрупа практику проходить. Це всі, хто вже здав на права категорії “Д”. Нонна буде для жінок, як прикладом для натхнення іншим жінкам, які хочуть стати водіями. У нас на підприємстві проходять курси, які вдалось організувати при підтримці благодійників та однією з автошколи”,

- каже Катерина.

Наразі зміна водіїв триває 12 годин, проте з часом на підприємстві планують зробити більш гнучкий графік й скоротити робочий день до 8 годин у дві зміни. Зарплата водіїв складає від 29 тисяч гривень без врахування податків. У планах підприємства й надалі є поступово набирати нових водіїв та запрошувати містян на курси.

Раніше редакція 0512 розповідала про жительку Миколаєва Валентину Проценко, яка з дитинства мріяла стати водієм трамвая, проте батьки не дозволили жінці втілити в реальність її бажання. Більш ніж через 30 років вона повернулась до своєї дитячої мрії та почала працювати на КП “Миколаївелектротранс”, але вже контролером.

Фото 0512.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#перша водійка миколаїв #миколаїв водійка автобусів #миколаївпастранс перша водійка #жінка водійка миколаїв #миколаїв новини
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Спецтема
Редакція 0512 продовжує інформувати своїх читачів про ситуацію в Миколаєві та області. Це виходить і завдяки Хабу регіональних медіа, який підтримує нашу редакцію.
Оголошення
live comments feed...