• Головна
  • “Якби ми припинили працювати хоч на один день, то місто тонуло б у смітті”: як працює підприємство “Миколаївкомунтранс”, - ФОТО
12:40, 16 січня
Надійне джерело

“Якби ми припинили працювати хоч на один день, то місто тонуло б у смітті”: як працює підприємство “Миколаївкомунтранс”, - ФОТО

КП “Миколаївкомунтранс” з 2002 року займається збиранням, вивозом та захороненням твердих побутових відходів. Підприємство щодня вивозить з трьох районів Миколаєва близько 2000 контейнерів сміття

Як працює підприємство сьогодні  дізнавалась редакція 0512.

“Щоденно на маршрути виїздять близько 15 машин, інколи й 25”

Начальник відділу охорони навколишнього природного середовища КП “Миколаївкомунтранс” Юлія Слободенюк розповіла, що коли почалась війна, то через комендантську годину робочий день став коротшим, тому працівники, які залишались в місті під обстрілами, мусили швидко встигнути вивезти все сміття вчасно.

За словами Юлії Слободенюк, щоденно на маршрути міста виїздять 15-16 сміттєвозів, інколи працює й 25 машин. Вивозом сміття займається від 30 до 40 людей.

Начальник відділу охорони навколишнього природного середовища КП “Миколаївкомунтранс” Юлія Слободенюк

Є два типи сміттєвозів —  це з боковим завантаженням (де збоку завантажується сміття) та з заднім завантаженням (позаду машини). На “бічній” машині їздить один водій. На “задній” - водій та два вантажники. Також є двірники, які їздять на легкових авто та приводять до ладу стан майданчика після вивозу сміття, — сказала Юлія Слободенюк.

Підприємство  також займається захороненням (утилізацією) сміття, що надходить з усього міста.

КП “Миколаївкомунтранс”

КП “Миколаївкомунтранс”

Юлія Слободенюк зазначила, що однією із проблем підприємства є акти вандалізму. Лише за минулий рік невідомими було підпалено близько 30-40 сміттєвих баків, серед яких й нові — пластикові. 

- Вандалів так і не знайшли, але є випадки де на камерах відеоспостереження зафіксовано, що це було зроблено навмисно. Тобто хтось спеціально псував комунальне майно міста, — резюмувала вона.

КП “Миколаївкомунтранс”

“Завдяки міжнародним партнерам ми змогли поповнити автопарк, але нам дуже не вистачає водіїв”

Директор підприємства Андрій Вецало розповів, що попри війну “Миколаївкомунтранс” вдалось поповнити свій автопарк технікою. 

- У нас загалом понад 25 машин в парку. Торік нам передали п’ять сміттєвозів марки “Форд”, 4 самоскиди. Також є пожежні машини, вони використовуються на полігоні в основному. Є один бензовоз, який специфічний транспорт, небезпечний. Також партнери передали нам один навантажувач на гусеничній платформі для міського полігону ТБВ. Останнє оновлення — це три бульдозери від Японії, — відмітив директор КП.

Директор КП “Миколаївкомунтранс” Андрій Вецало

За словами директора комунального підприємства, сміття є агресивним середовищем для машини. В середньому один сміттєвоз слугує в гарному стані приблизно 5 років. Нова техніка псується не так швидко й, як відмітив Андрій Вецало, водіям з нею працювати зручніше, що пришвидшує процес утилізації побутових відходів.

Директор “Миколаївкомунтранс” також розповів, що на сьогодні на підприємстві бракує водіїв. Сісти за кермо сміттєвоза може далеко не кожний водій, який може керувати фурами, адже у машині є свої особливості управління.

КП “Миколаївкомунтранс”

Щодо перспектив розвитку, то Андрій Вецало відмітив, що нинішній полігон вже майже заповнений сміттям, тому є потреба у створенні нового. 

- У цьому році ми працюватимемо над проєктно-кошторисною документацією для створення нового полігону. Щоб змінити екологічну ситуацію та оптимізувати ситуацію зі сміттям у місті потрібно створити сортувальну лінію та станцію. Приблизна вартість лінії становить десь 3 мільйони гривень й мільйон десь може піти на станцію. Це такі проєкти на майбутнє, основна мета яких — максимально відправляти сміття на перероблювання. Реалізація буде залежати від наявності фінансування, — зазначив директор КП.

Нова техніка в КП “Миколаївкомунтранс”

КП “Миколаївкомунтранс”

“Найважче — це нерозуміння громадян важливості праці комунальників”

Начальник відділу логістики Альона Рощіна відповідає на підприємстві за контроль маршрутів та роботу водіїв та прибиральників. 

Начальник відділу логістики “Миколаївкомунтранс” Альона Рощіна

- Коли складні погодні умови, то роботи звичайно додається. Коли почалась війна, то я не хотіла їхати та залишилась працювати. Відчувала підвищену якусь відповідальність. Зачіпає моменти нерозуміння громадян важливості праці комунальників. Коли люди не цінують чистоту та створюють нові сміттєві скупчення. Наші працівники потрапляли під обстріли, та свою роботу все одно виконували, — відмітила працівниця.

Менеджер зі збуту Віра Яковлева працює з жителями Інгульського району з 2013 року. Щодня до абонентського відділу приходить понад десять людей. За словами працівники, часто люди знаходяться під емоціями та виговорюють все накопичене саме менеджерам. 

Менеджер зі збуту Віра Яковлева

- В основному звернення стосуються перерахунків за вивезення твердих побутових відходів. Зокрема ми їх проводимо для людей, які були відсутні у місті певний час і надають нам підтвердження якісь. Люди приходять з різним настроєм. Це живе спілкування. Тут потрібно мати певне  терпіння. Буває, що до нас приходять з дітками, собаками та навіть бували миколаївці з котиками. Коли я бачу, що люди тиснуть на працівниць, то у нас є таке правило “бантика”. Це означає, що потрібно просто перевести дух, заспокоїтись та налаштувати себе на гарний день, - розповіла Віра Іллівна.

Житель Миколаєва — Микола за кермом з 1992 року та рік, як працює водієм на підприємстві. Чоловік зазначає, що однією із перепон, яка трапляється ледь не щодня — це хаотичне паркування машин. Інколи водію доводиться тягнути бак чи не за 200 метрів від майданчика. Коли дістатись майданчика неможливо — водій робить фото та відправляє інформацію логісту та забирає сміття наступного дня. 

Пан Микола - водій КП "Миколаївкомунтранс"

- Кожний водій має вміти користуватись гідравлікою та знати гарно свій маршрут та особливості району. Стажування нового водія триває тиждень. Буває й так, що машини виходять із ладу. Часто причиною є те, що люди викидають щось важке чи габаритне. Це просто застряє і сміттєвоз йде на ремонт, - резюмував водій.

“Підземні баки — це наш пілотний проєкт” (пілотний проєкт міста, а не самого підприємства)

Начальник відділу охорони навколишнього природного середовища КП “Миколаївкомунтранс” Юлія Слободенюк зазначила, що у Миколаєві встановлено 7 підземних контейнерів. Підприємство має необхідну техніку для обслуговування таких баків.

скрін з сюжету ТРК "МАРТ"

- Один бак було пошкоджено на вулиці Крилова внаслідок російського обстрілу. Ми там замінили мішок. Об’єм одного такого мішка складає три кубічних метри. Сміття з нього вивозять кілька разів на тиждень. Головний плюс такого бака у тому, що сміття не розноситься по території, а також те, що звідти нічого не витікає.

Станом на зараз на підприємстві працює “Миколаївкомунтранс” близько 140 людей. І у всіх одна мета — аби місто було чистим. 

Фото 0512 та скрін з сюжету ТРК "МАРТ".

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#миколаївкомунтранс #миколаїв вивіз сміття #миколаїв як працює вивіз сміття #миколаївкомунтранс новини #миколаїв новини
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Спецтема
За буденними речами, наприклад, вчасно приїхав трамвай чи є вода в крані стоїть праця звичайних миколаївців, які роблять важливі кроки для результату, який часом непомітний. Редакція 0512 хоче розказати про важливість кожного “гвинтика” у роботі кожного комунального підприємства
Оголошення
live comments feed...