Як миколаївці можуть подати заяву в міський контакт-центр
З початку року Контакт-центр при Миколаївській міській раді опрацював 8652 звернення від миколаївців. Кожен житель може подати своє звернення як телефоном, так і онлайн.
Як повідомили у міськраді, заявки містян цілодобово приймають 12 операторів. Повідомлення надходять у телефонному режимі, через геоінформаційний портал чи групу в фейсбуці. Реєструються в єдиній системі "Контакт Центр", що автоматично відстежує строки розгляду та зберігає інформацію.
Як працює Контакт-центр:
- ваше звернення реєструють
- передають відповідним службам на виконання
- підприємства виконують роботу та звітують про це, бажано з фотофіксацією
- оператори обов’язково перевіряють виконання - телефонують заявнику або надсилають повідомлення через мережу інтернет
- у разі підтвердження звернення закривають як виконане. Якщо заявник не задоволений результатами, направляють на доопрацювання.
Подати заявку можна через подзвонивши за цілодобовими телефонами:
- +38 (0512) 751 588
- +38 (0512) 533 588
- +38 (095) 003 1588
- +38 (093) 170 1588
- +38 (067) 460 1588
А також через через геоінформаційний портал або Facebook.
Кожен миколаєвець може відстежувати хід виконання своєї заявки на порталі https://callcenter.mkrada.gov.ua.
Нагадаємо, 23 листопада в деяких домівках Миколаєва буде відсутнє теплопостачання. Всі деталі за посиланням.