
Робота в Миколаєві. Актуальні вакансії з зарплатою від 15 тисяч
Робота у Миколаєві.
Редакція 0512 пропонує свіжі вакансії, де заробітна платня складає понад 15 тисяч гривень.
Продавець продовольчих товарів - 15 тисяч
Завдання:
- здійснення чіткого і ввічливого обслуговування покупців;
- надання кваліфікованої консультації покупцям про товар;
- здійснення передпродажної підготовки товару;
- оформлення вітрин та стендів.
Обов’язки входитиме:
- кваліфіковано виконувати взяття біологічного матеріалу та готових зразків;
- обслуговувати пацієнтів у межах своєї компетенції;
- підготовувати біоматеріал для транспортування до лабораторії.
Вимоги:
- середньо-спеціальна медична освіта.
Продавець-консультант - від 12 до 15 тисяч
Основні вимоги до кандидатів:
- досвід роботи продавцем-консультантом від 1 років;
- висока комунікабельність та вміння працювати з клієнтами;
- вміння працювати в колективі та бути відповідальним за результати своєї роботи;
- бажання навчатися та розвиватися в професійній сфері;
- наявність досвіду роботи з касовою технікою буде перевагою.
Інспектор регіональної групи безпеки - 18 тисяч
Обов’язки:
- забезпечення виконання операцій зі здійснення проведення перевірок, інспекцій, службових розслідувань, інвентаризацій з метою виявлення зловживань працівниками Компанії та недбалого виконання ними функціональних обов’язків;
- забезпечення якості проведення перевірки (офісних, складських приміщень) Компанії та партнерських представництв на предмет відповідності вимогам безпеки;
- організація проведення перевірок кандидатів на вакантні посади регіональних підрозділів Компанії з метою зменшення внутрішніх та зовнішніх ризиків Компанії та контролює своєчасність надання результатів працівникам дирекції з персоналу
- забезпечення проведення своєчасного та якісного аналізу претензій від клієнтів на предмет шахрайства у закріпленому регіоні;
- перегляд відеонагляду;
- недопущення можливих крадіжок працівниками під час виконання робіт.
Менеджер з продажу (робота з салонами краси) - від 15 до 25 тисяч гривень
Умови роботи:
- робота в злагодженій команді професіоналів
- працевлаштування згідно КЗпП, а також своєчасна виплата заробітної плати
- п’ятиденний робочий тиждень з графіком з 9:00 до 18:00
Адміністратор з фінансово-організаційних питань - від 32 до 46 тисяч
Обов’язки:
- допомога з ведення бухгалтерського обліку;
- перевірка звітів за витратами на відрядження
- допомога співробітникам із бронюванням квитків, розміщенням, придбанням страховки;
- кур'єрські та інші комунікаційні послуги;
- адміністрування орендної угоди;
- адміністрування послуг стаціонарного телефонного зв’язку та інтернету;
- надання супровідної документації для фінансових операцій;
- ведення витрат з розрахунку готівковими коштами;
- займатись закупками
- організацією офісних потреб в Миколаєві
- слідкувати за порядком в офісі
Менеджер з продажу - зарплата від 10 до 17 тисяч
Фірма займається пошиттям і продажем одягу для танцювальних команд.
Вимоги:
- комунікабельність і грамотна мова%
- робота з Word, Exsel й вільне володіння соціальними мережами.
Касир-операціоніст (підмінний) - 18 тисяч
Обов’язки на цій посаді:
- Прийом платежів населення;
- Поповнення / зняття готівки з карткових рахунків;
- Приймання виручки юридичних осіб;
- Прийом коштів на депозитні рахунки;
- Валютно-обмінні операції.
Секретар керівника - 20 тисяч
Обов’язки секретаря керівника:
- Приймає кореспонденцію, яка надходить на службову пошту, передає її на розгляд керівникові та розподіляє її, згідно з прийнятим рішенням, до структурних підрозділів або конкретним виконавцям.
- Відслідковує та обробляє інформацію щодо комерційних пропозицій.
- Приймає та розподіляє телефонні дзвінки, своєчасно доводить до відома працівників структурного підрозділу інформацію, отриману засобами корпоративного телефонного зв’язку. У межах своїх повноважень проводить телефоном переговори.
- Координує діяльність менеджерів з реалізації продукції: приймає, обробляє та подає керівникові на погодження заявки на реалізацію продукції до 16:30, контролює результати виконання відгрузок і продажів овочів та подає звітність за їх результатами щоденно до 20:00.
- Друкує за вказівкою керівника службові матеріали, вводить поточну інформацію в банк даних.
- Проводить збір інформації та готує звітність за допомогою Microsoft Excel, на вимогу керівника.
- Створює, слідкує за наповненням та веде облік клієнтської бази.
- Готує документи й матеріали, необхідні керівникові для роботи.
- За дорученням керівника складає листи, запити, інші документи, готує відповіді авторам листів.
- Здійснює контроль за виконанням працівниками організації виданих наказів та розпоряджень, а також за додержанням термінів виконання вказівок і доручень керівника.
- Забезпечує необхідні комунікації в рамках робочих процесів компанії та організовує взаємодію між підрозділами.
Підписуйтесь на наш Телеграм, аби бути в курсі всіх подій на Миколаївщині.