• Головна
  • Робота в Миколаєві. Актуальні вакансії з зарплатою від 15 тисяч
17:40, 7 березня 2024 р.
Надійне джерело

Робота в Миколаєві. Актуальні вакансії з зарплатою від 15 тисяч

Робота у Миколаєві.

Редакція 0512 пропонує свіжі вакансії, де заробітна платня складає понад 15 тисяч гривень.

Продавець продовольчих товарів - 15 тисяч

Завдання:

  • здійснення чіткого і ввічливого обслуговування покупців;
  • надання кваліфікованої консультації покупцям про товар;
  • здійснення передпродажної підготовки товару;
  • оформлення вітрин та стендів.

Медсестра - 26 тисяч 

Обов’язки входитиме:

  • кваліфіковано виконувати взяття біологічного матеріалу та готових зразків;
  • обслуговувати пацієнтів у межах своєї компетенції;
  • підготовувати біоматеріал для транспортування до лабораторії.

Вимоги:

  • середньо-спеціальна медична освіта.

Продавець-консультант - від 12 до 15 тисяч 

Основні вимоги до кандидатів:

  • досвід роботи продавцем-консультантом від 1 років;
  • висока комунікабельність та вміння працювати з клієнтами;
  • вміння працювати в колективі та бути відповідальним за результати своєї роботи;
  • бажання навчатися та розвиватися в професійній сфері;
  • наявність досвіду роботи з касовою технікою буде перевагою.

Інспектор регіональної групи безпеки - 18 тисяч

Обов’язки:

  • забезпечення виконання операцій зі здійснення проведення перевірок, інспекцій, службових розслідувань, інвентаризацій з метою виявлення зловживань працівниками Компанії та недбалого виконання ними функціональних обов’язків;
  • забезпечення якості проведення перевірки (офісних, складських приміщень) Компанії та партнерських представництв на предмет відповідності вимогам безпеки;
  • організація проведення перевірок кандидатів на вакантні посади регіональних підрозділів Компанії з метою зменшення внутрішніх та зовнішніх ризиків Компанії та контролює своєчасність надання результатів працівникам дирекції з персоналу
  • забезпечення проведення своєчасного та якісного аналізу претензій від клієнтів на предмет шахрайства у закріпленому регіоні;
  • перегляд відеонагляду;
  • недопущення можливих крадіжок працівниками під час виконання робіт.

Менеджер з продажу (робота з салонами краси) - від 15 до 25 тисяч гривень

Умови роботи:

  • робота в злагодженій команді професіоналів
  • працевлаштування згідно КЗпП, а також своєчасна виплата заробітної плати
  • п’ятиденний робочий тиждень з графіком з 9:00 до 18:00

Адміністратор з фінансово-організаційних питань - від 32 до 46 тисяч

Обов’язки:

  • допомога з ведення бухгалтерського обліку;
  • перевірка звітів за витратами на відрядження
  • допомога співробітникам із бронюванням квитків, розміщенням, придбанням страховки;
  • кур'єрські та інші комунікаційні послуги;
  • адміністрування орендної угоди;
  • адміністрування послуг стаціонарного телефонного зв’язку та інтернету;
  • надання супровідної документації для фінансових операцій;
  • ведення витрат з розрахунку готівковими коштами;
  • займатись закупками
  • організацією офісних потреб в Миколаєві
  • слідкувати за порядком в офісі

Менеджер з продажу - зарплата від 10 до 17 тисяч

Фірма займається пошиттям і продажем одягу для танцювальних команд.

Вимоги:

  • комунікабельність і грамотна мова%
  • робота з Word, Exsel й вільне володіння соціальними мережами.

Касир-операціоніст (підмінний) - 18 тисяч

Обов’язки на цій посаді:

  • Прийом платежів населення;
  • Поповнення / зняття готівки з карткових рахунків;
  • Приймання виручки юридичних осіб;
  • Прийом коштів на депозитні рахунки;
  • Валютно-обмінні операції.

Секретар керівника - 20 тисяч

Обов’язки секретаря керівника:

  • Приймає кореспонденцію, яка надходить на службову пошту, передає її на розгляд керівникові та розподіляє її, згідно з прийнятим рішенням, до структурних підрозділів або конкретним виконавцям.
  • Відслідковує та обробляє інформацію щодо комерційних пропозицій.
  • Приймає та розподіляє телефонні дзвінки, своєчасно доводить до відома працівників структурного підрозділу інформацію, отриману засобами корпоративного телефонного зв’язку. У межах своїх повноважень проводить телефоном переговори.
  • Координує діяльність менеджерів з реалізації продукції: приймає, обробляє та подає керівникові на погодження заявки на реалізацію продукції до 16:30, контролює результати виконання відгрузок і продажів овочів та подає звітність за їх результатами щоденно до 20:00.
  • Друкує за вказівкою керівника службові матеріали, вводить поточну інформацію в банк даних.
  • Проводить збір інформації та готує звітність за допомогою Microsoft Excel, на вимогу керівника.
  • Створює, слідкує за наповненням та веде облік клієнтської бази.
  • Готує документи й матеріали, необхідні керівникові для роботи.
  • За дорученням керівника складає листи, запити, інші документи, готує відповіді авторам листів.
  • Здійснює контроль за виконанням працівниками організації виданих наказів та розпоряджень, а також за додержанням термінів виконання вказівок і доручень керівника.
  • Забезпечує необхідні комунікації в рамках робочих процесів компанії та організовує взаємодію між підрозділами.

Підписуйтесь на наш Телеграм, аби бути в курсі всіх подій на Миколаївщині. 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#робота у миколаєві #вакансії в миколаєві #миколаїв робота #новини миколаїв
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...