• Головна
  • У Миколаєві жителі одного з будинків скаржились на затоплений підвал: комунальні служби відреагували невчасно
17:50, 11 серпня 2023 р.
Надійне джерело

У Миколаєві жителі одного з будинків скаржились на затоплений підвал: комунальні служби відреагували невчасно

Комунальні служби відреагували на звернення жителів будинку за адресою Лазурна, 4В після того, як відео затопленого підвалу люди розмістили у мережі інтернет.

Як повідомляє Суспільне, жителька будинку по вулиці Лазурній, 4В, Ніла Харіна говорить, що весь день дев’ятого серпня вона разом із сусідами чекали на реакцію комунальних служб.

"Дев’ятого серпня рівно о 7:00 заливало підвал у нас дуже. Ми викликали аварійку "БРИЗ ПРО". Вони приїхали, подивилися, залізли у підвал і сказали, що це робота водоканалу, ми тут робити нічого не можемо, заявку ми дамо. О дев’ятій приходив наш сантехнік Анатолій і сказав, що передали заявку до водоканалу", — каже жінка.

Ніла Харіна розповідає, що протягом дня люди телефонували до усіх інстанцій, але комунальники зреагували лише після того, як один з мешканців будинку спустився до підвалу, відзняв відео і виклав його в інтернеті.

"Через 10-15 хвилин водоканал приїхав і за п’ять хвилин перекрили воду. Ми вже просили: "Не треба ремонтувати, перекрийте воду", — говорить Ніла.

Речниця комунального підприємства "Миколаївводоканал" Ольга Сусленко розповідає, що станом на 12:00 десятого серпня фахівці були залучені до усунення витоків води у місті, тому дали дозвіл ЖЕКу перекрити воду у будинку.

"Ми пояснили, що на даний час, на 12:00, усі наші працівники залучені до того, щоб усунути аварії у місті. І тому ми дозволили фахівцям ЖЕКу самостійно відчинити колодязь, який є на балансі нашого підприємства, і перекрити подачу води на будинок. Ми пояснили, що зможемо під’їхати не раніше, ніж увечері. Як бачимо, вони це не зробили чомусь. Наші фахівці, коли вже були вільні від роботи, о 22:00 під’їхали й перекрили подачу води на будинок", — сказала речниця "Миколаївводоканал".

Ольга Сусленко розповіла, що дев’ятого серпня близько 12:00 працівники керуючої компанії звернулися телефоном до фахівців водоканалу та попросили під’їхати й перекрити воду.

"Дев’ятого серпня була заявка, що сильно шумить у підвалі. Коли прибули спеціалісти підприємства, обстежили, виявили, що зійшла труба до нашої засувки вхідної. Ми просили водоканал, щоб він виїхав і це усунув, але сьогодні тільки це зробили й вже на цей час водичка в домі є, ми виконали усі ремонтні роботи. Хоча це робота була міського водоканалу", — говорить майстер керуючої компанії "БРИЗ ПРО" Тамара Петрунькіна.

Начальник управління сталого розвитку міста Департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міськради Володимир Ніколайчук говорить, що його структура працюватиме над покращенням комунікації між комунальними підприємствами та керуючими компаніями.

Володимир Ніколайчук розповідає, що не бачить конфлікту між "Миколаївводоканал" і "БРИЗ ПРО", називає це робочою ситуацією та говорить, що потрібно, аби подібне не повторилося.

"Більше людей, які будуть цим займатися. На жаль, у нас зараз дефіцит працівників на всіх комунальних підприємствах. Більше людей, менше аварій. Повна, колись у майбутньому, заміна цих мереж точно вирішить це питання. Не буде стільки аварійних ситуацій, не буде такої потреби у кількості аварійних бригад", — говорить Володимир Ніколайчук.

Нагадаємо, соціальні виплати на Миколаївщині - яку допомогу та скільки отримують жителі області.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#миколаїв затоплення підвалу #миколаїв жек бриз-про #миколаїв водоканал #миколаїв новини
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...