У Миколаєві оновили правила розміщення реклами. Це рішення має на меті покращити візуальне сприйняття міського простору та забезпечити комфорт для мешканців і гостей міста.
Як повідомляє міська рада, нові вимоги передбачають чіткі правила для бізнесу, що стосуються розміщення вивісок і рекламних конструкцій, а також для міста – створення привабливого та чистого середовища без зайвого інформаційного "сміття".
Основні зміни, на які варто звернути увагу:
Розміщення стаціонарних рекламних засобів (біг-борди, сіті-лайти тощо) можливо лише за наявності дозволу, що надається на основі нових вимог.
Для збереження історичної та архітектурної цілісності центральної частини Миколаєва було обмежено кількість рекламних конструкцій на вулицях від Пушкінської до Садової та від Центрального проспекту до вулиці Адміральської.
На вулицях Маріупольській, Соборній та Героїв Рятувальникам буде дозволено лише певні види стаціонарних рекламних конструкцій, щоб уникнути візуальної перевантаженості.
Виносні рекламні конструкції (штендери) дозвіл не вимагається, якщо їх габарити не перевищують 0,7×1,2 м, а рекламна площа складає 0,7×1 м. Вони повинні виноситись тільки під час роботи підприємства і розміщуватись біля входу у заклад.
Нові правила мають змінити візуальну одноманітність та підвищити привабливість Миколаєва, водночас сприятимуть розвитку бізнесу у місті.