• Головна
  • Чіпси та поп-культура: як нарізана картопля змінила індустрію закусок
Новини компаній
09:35, 27 вересня

Чіпси та поп-культура: як нарізана картопля змінила індустрію закусок

Новини компаній

З'явившись на світ у сучасному вигляді близько 100 років тому, чіпси сьогодні є однією з улюблених закусок мільйонів людей по всьому світу. Чи це спільне свято, вечірка чи прості домашні посиденьки перед телевізором — чіпси органічно вписуються у кожну ситуацію. Як вийшло, що проста нарізана картопля стала іконою закусок для мільйонів по всьому світу?Image

У потрібний час у потрібному місці

Хоча ідея тонко запеченої картоплі стара як світ, і не можна точно сказати, хто саме був первісним автором, варто вести відлік явища з ХХ століття. Зараз ми можемо напам'ять перерахувати такі бренди, як Lay's, Pringles, Sneco та багато інших виробників. А тоді чіпси робилися кустарно і продавалися в бочках. У той же час поява перших фільмів, доступність їх широкої аудиторії породили безліч нових явищ. Люди могли зібратися разом і подивитися кіно подібно до того, як раніше відвідували театри та опери. На відміну від тихої опери тут можна було прийти зі своєю їжею. Так чіпси стали чудовим варіантом для подібних переглядів.

Лакмусовий папірець поп-культури

З тих пір, як ласощі вперше набули завершеного вигляду, вони не раз були відображенням усіх змін у суспільстві. Наприклад, при «переїзді» чіпсів на інший континент змінювалися і смаки залежно потреб споживачів. 1961 року Lay's використовували в рекламі популярного актора Берта Лара, чим залучили нових клієнтів. Одночасно з цим з'являлися марки, що приходили на ринок з новими, секретними рецептами, смаками та упаковкою. Наприклад, Pringles – одного розміру, заповнюють весь простір упаковки, їх зручно брати із собою у дорогу чи похід. З'являються автомати на продаж чіпсів, їх пропонують у літаку, на касі, у кіосках, на футбольних матчах. Актори все частіше їдять цю закуску під час перегляду фільмів, спілкуючись, а з 80-х років чіпси з'являються в кожному продуктовому кошику. У популярному американському серіалі "Друзі" вони майже завжди на столі у головних героїв. Якщо Голлівуд став синонімом слова якість, то чіпси стали синонімом слова закуска. XXI століття подарувало багато мемів про чіпси. Коли в пачці залишається один чіпс, відбувається суперечка, кому він дістанеться, адже цей «щасливчик» змушений викинути пачку. Суперечки про те, скільки повітря в пачці і чому, сотні способів відкрити її, не забруднившись - меми створювалися і створюються всюди.

Різноманітність смаків

Але світ дарує не лише меми, а й величезну свободу. Сьогодні можна вибрати чіпси на будь-який смак та придбати майже скрізь. Хоча багато хто воліє робити замовлення онлайн, вибираючи перевірені чи нові майданчики. Якщо ви теж відносите себе до цього числа, можете заглянути на MAUDAU - маркет важливих штук , де є великий вибір цих популярних закусок. Де б ви не купили чіпси — вони вже більше, ніж просто продукт, і хто знає, чи це зміниться в майбутньому.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...