• Головна
  • Вартість доставки вантажів з Китаю: що впливає на ціну та як можна заощадити
Новини компаній
09:19, 24 липня

Вартість доставки вантажів з Китаю: що впливає на ціну та як можна заощадити

Новини компаній

У Китаї все безпомилково дешевше — подібну думку багато хто сприймає мало не як аксіому. Насправді, далеко не все і не завжди. Оскільки досить низька ціна не підтверджується високою якістю. Наприклад, дешеві китайські автомобілі - це відвертий ширвжиток, який у буквальному сенсі розсипається у вас під ногами (перевірено на практиці). А нормальні транспортні засоби коштують зовсім інші гроші.

Але, загалом, Китай — справді невичерпне джерело прибутку для ділової людини. Варіантів, що купити там і вигідно перепродати тут, безліч. Інша річ, що доставка вантажу з Китаю в Україну коштує чималих грошей. І це зрозуміло — ми з Піднебесною не сусіди (принаймні поки що між нами знаходиться країна, назва якої згадувати навіть не хочеться). Але все-таки заощадити на транспортуванні можна. Давайте послухаємо поради досвідчених підприємців, які заробили капітал на торгівлі китайськими товарами.

Вартість доставки вантажів з Китаю: що впливає на ціну та як можна заощадити, фото-1

Що вибрати: повітря, море чи шпали-рейки

Основних способів доставки з Піднебесної три: авіа, залізниця та море. Головна перевага повітряних перевезень – швидкість. Так, це справді швидко: куплений товар може опинитися в Україні (вірніше, враховуючи сучасні реалії, у Польщі) вже за 3–5 діб. Але це дорого плюс існують обмеження на вигляд та габарити вантажу. Наприклад, нафтова платформа або кар'єрний крокуючий екскаватор у літак не помістяться.

Залізниця – варіант на любителя. Це трохи швидше, ніж морем, проте вартість незрівнянно дорожча. Тому, якщо хочете заощадити - вибирайте відповідне судно і завантажуйте на нього, що душа забажає.

Крім найнижчої ціни доставки та універсальності (ніяких обмежень ні за розмірами, ні за вагою немає) такий спосіб перевезення — найнадійніший з точки зору контролю за всіма етапами транспортування. Чим більший і дорожчий вантаж, тим вигідніше доставляти його на морських суднах, а логістичні послуги становитимуть менший відсоток у собівартості товару.

А зменште мені ціну, будь ласка!

Китайці – не турки. Але торгуватись із ними можна і навіть потрібно. Але не просто так, а наводячи переконливі аргументи. Поясніть постачальнику, що:

  • Україна ой як далеко;
  • витрати на логістику великі;
  • у країні важка економічна ситуація;
  • тому ви просите знижку на партію товару.

А не просто виклянчує зайву копійку, як настирливі цигани. Перевірено на практиці — залежно від суми замовлення (а у китайців їх і так вічно примружені очі стають просто мікроскопічними від прибутку, що передбачається, коли на кону оптова закупівля) можна «скосити» до 20% від первісної ціни «на дорогу логістику».

Правильно вибираємо упаковку

Упаковка повинна бути надійною і міцною, але малогабаритною і не нашаровуватись один на одного за принципом матрьошки. Не варто складати одну щільну коробку в іншу, потім витрачатися на поліетиленову плівку та пакети, а потім ще й обмотувати вантаж у багато шарів. Просто попросіть скласти все в одну коробку і при необхідності перекласти вміст м'яким прошарком. Достаток упаковки збільшує вагу та обсяг вантажу, що негативно позначається на вартості доставки.

Збірні вантажі - спосіб заощадити

Якщо ви бажаєте купити пробну партію продукції або просто обсяг та вага замовлення невеликий, то вигідно поєднатися з іншими замовниками з України. Для таких вантажів вигадали спеціальний термін LCL (Less Container Load, що в перекладі означає «менше завантаження контейнера»). Використовується один морський контейнер, де перевозяться товари від різних покупців. При цьому кожен замовник оплачує лише за той обсяг, який займає його вантаж.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#доставка Китай #Китай доставка дешево #вантажі з Китаю #збірні вантажі з Китаю
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...