
Особливості розробки та реалізації брендбуку
Сучасна цифрова епоха диктує свої вимоги до успішного розвитку бізнесу та збільшення продажів. Усі сфери людського життя змінилися у період становлення високих технологій – бізнес не є винятком. Важливість присутності онлайн беззаперечна: навіть у віддалених куточках планети люди тепер легко можуть знайти інформацію щодо будь-якої компанії за допомогою інтернету.
Що може зробити бізнес відмінним від конкурентного в онлайн просторі? Відповідь проста – привабливість фірмового стилю, унікальність, відображення цінностей. Чітка ідентифікація, впізнаваність – ось основні переваги розробки брендбуку.

Брендбук: особливості подання
Брендбуком називається добірка графічних та текстових рекомендацій, яка дозволяють сформувати відомий, цілісний, єдиний стиль компанії. Брендбук передбачає наявність логотипів, певної колірної гами, шрифтових стилів, типографіки. Простіше кажучи, формуються стандарти використання всіх перерахованих елементів на різних носіях – від флаєрів, візиток до сайту та соціальних медіа.
Якщо йдеться про подання брендбука, виділяють перелік різних підходів.
Один з них — створення друкованої книги з покроковими детальними інструкціями. Вона розповідає, як використовувати будь-який елемент бренду. Цей посібник є корисним для співробітників, які мають доступ до деталей стилю компанії.
Інший підхід – створення інтерактивного PDF документа, який може бути редаговано, оновлено відповідно до змін, масштабування бізнесу. Інтерактивність документа дозволяє створювати гіперпосилання між різними розділами, роблячи брендбук зрозумілим, комфортним у використанні.
Топ-5 елементів якісного брендбуку
Якісно розроблений брендбук має містити 5 базових елементів.
- Логотип та його різні варіації: монохромні, кольорові, негативні версії.
- Колірна гама: важливо вказати головні кольори бренду, навести приклади їхнього використання на різних матеріалах.
- Типографіка: описуються базові шрифти, які використовуються брендом, із зазначенням принципів їхнього застосування.
- Фон: визначення характерного брендового фону, перелік рекомендацій щодо використання з метою створення єдиного стилю елементу стилю: графічні, ілюстрації, рамки, що додають особливу естетику бренду та допомагають виділитися.
- Фактично, брендбук є головним інструментом компанії, дозволяючи співробітникам зберігати консистентність єдиного стилю. Незалежно від створення нового сайту, презентацій, рекламних компаній, використання брендбуку дає впевненість: бренд буде презентовано саме так, як задумано.
Команда професіоналів Redstone допоможе виявити унікальні риси вашого бізнесу, створити відомий та привабливий для цільової аудиторії стиль. Заощаджуйте час на створення брендбуку, отримуючи професійний результат. Не бійтеся проявлятися, наголошуючи на своїй індивідуальності.