Інтернет-магазин: між унікальністю та шаблоном
Сучасні технології та можливість створення сайтів відкривають перед бізнесменами величезні можливості для розширення клієнтської бази, продажів. Важливість розробки сайтів інтернет-магазинів вже давно визнано та підтверджено безліччю успішних підприємців. Однак у сфері онлайн-продажів часто виникає плутанина між двома поняттями: інтернет-магазином та сайтом-каталогом. Настав час розібратися у відмінностях, зробити правильний вибір.
Магазин VS каталог
Інтернет-магазин – повноцінна платформа, яка дозволяє продавати товари або послуги онлайн. Користувачам надається можливість додати товар до кошика, оформити замовлення, вибрати бажаний спосіб оплати, отримати товар у зручний час. Такий сайт може мати різні можливості щодо функціоналу: інтеграція з платіжними системами, базою даних клієнтів тощо. Говорячи загалом, інтернет-магазин забезпечує повний цикл покупки – від вибору товару до отримання.
Сайт-каталог – це ресурс інформаційного типу. Він надає товари або послуги, але не дає змоги оформити покупку. Каталог може містити докладні описи товарів, ціни, фотографії, іншу корисну інформацію для потенційних клієнтів. Однак для покупки користувач повинен зв'язатися з продавцем та зробити замовлення.
Важливі відмінності
Ось відмінності між інтернет-магазином та сайтом каталогом.
- Можливість купівлі, оформлення замовлення та оплати товару. Для інтернет-магазину це є базовою функцією – у той час, як сайт-каталог тільки інформує про послуги або товари.
- Інтернет-магазин надає зручну платформу для покупців, де в кілька кліків можна оформити замовлення та вибрати зручний спосіб доставки та оплати. У разі відвідування сайту-каталогу клієнтові доведеться зв'язуватися з продавцем для оформлення покупки.
- Інтернет-магазин інтегрований із платіжними системами, що полегшує процес оплати.
- Інтернет-магазин надає можливість отримання аналітичної інформації щодо покупок, поведінки клієнтів тощо. Це дозволяє бізнесменові краще вивчити свою аудиторію, працюючи над оптимізацією та продажами.
- Створюючи інтернет-магазин, можна автоматизувати більшу частину процесу продажу, заощаджуючи час і ресурси та покращуючи сервіс.
Для створення якісного інтернет-магазину варто скористатися за допомогою професіоналів. Важливу роль у просуванні грає грамотно налаштована таргетова реклама – ваші оголошення будуть показані тільки ЦА, яку можуть цікавити товари або послуги. Замовлення повного циклу робіт – від створення до просування під ключ – дозволить стати власником унікального інтернет-магазину, успішно займаючись продажами.