• Головна
  • Маркетплейс чи інтернет-магазин: у що вкладатися новачкові?
Новини компаній
11:31, 5 червня 2023 р.

Маркетплейс чи інтернет-магазин: у що вкладатися новачкові?

Новини компаній

Початківцям у бізнесі не просто: потрібно підібрати товар, знайти клієнтську базу, вкластися в рекламу, підтримувати бізнес та головне, вибрати тип продажів. По суті, варіантів всього два: відкриття інтернет-магазину та запуск торгівлі на маркетплейс. Який варіант кращий? Перше, що варто розуміти:

  • Інтернет-магазин – торговий майданчик, який має одного власника та один бренд;
  • Маркетплейс – онлайн-ринок, де сотні продавців виставляють свій товар. Він відображається у загальному пошуку за категоріями;

Другий варіант охоплює ширшу аудиторію, адже зайшовши за одним товаром, багато хто купує додаткові.

Відкриття інтернет-магазину

Перевагами такого рішення будуть:

  • Бренд – компанія створює власний бренд, що вимагає тривалого просування;
  • Потенційний покупець не відволікатиметься на товари конкурентів;
  • Клієнтська база – ви можете збирати та зберігати дані користувачів для подальшої взаємодії;
  • Оскільки конкурентів немає, то можна встановлювати ціну, яка буде вигідною;

Але є й недоліки:

  • Потенційні ризики. На організацію доставки та оплати товару йде багато часу;
  • Постійні витрати на рекламу – інтернет-магазин не може існувати без реклами, оскільки прибуток знизиться у рази;

Проект окупить себе, але на це знадобиться час та й гарантії на успіх ніхто не дасть.

Торгівля на маркетплейс

Перевагами продажу товарів на маркетплейс є:

  • Постійний потік клієнтів. Маркетплейс - майданчик, який щодня відвідують сотні людей, і заходячи за одним товаром, вони можуть перейти на інші;
  • Можливість заробітку навіть для новачків. Відкриваючи маркетплейс, покупець не розуміється на тому, чи популярний обраний бренд. Він просто знаходить потрібний товар і робить покупку;
  • Збільшення продажів, обґрунтоване постійним потоком клієнтів;

Але є деякі недоліки:

  • Деякі платформи не надають доступу до особистих даних клієнта;
  • Немає можливості просування;
  • Зниження популярності брендів. Серед умов конкуренції бренд стає знеособленим. Наприклад, купуючи книгу, людина не дивиться на бренд і навіть не цікавиться тим, у кого робить покупку;

Якщо ви націлені на заробіток і готові відкривати свій бізнес, то найкращим рішенням стане платформа https://umall.ua/. У продажу можна знайти будь-які товари від продавців зі всієї країни. Широкий асортимент товарів, надійні продавці та низькі ціни – лише частина переваг.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...