
Toyota RAV4 IV: огляд, переваги та недоліки
Тойота раф4 була представлена у 2012 році в Лос-Анджелесі. Автомобіль із позначкою заводського коду XA4 потрапив у салони 2013 року та випускався 6 років поспіль. Під час змін бампери, решітка радіатора, передні та задні світильники були перероблені. Крім того, інтер’єр був модернізований, вдосконалювались оздоблювальні матеріали. Що ще важливіше, у продажу з'явилась гібридна модель. Варто додати, що Toyota RAV4 IV - це перший RAV в історії, в якому багажник відкривається догори замість того, щоб відкриватися в бік, як це було раніше.
Інтер'єр та кузов
Однією з найбільших переваг Toyota RAV4 IV є простори салон. В обох рядах сидінь помістяться високі пасажири, а довша подорож не буде дискомфортною. Багажник також просторий. Він має стандартну ємність 547 літрів, але після складання заднього сидіння багажний простір збільшується до 1746 літрів. Велика кількість вільного місця не є сюрпризом. Toyota RAV4 IV має більші габарити, ніж у попередника.
Четверте покоління RAV, безумовно, має матеріали низької якості. Пластмаси, як правило, важкі, вони легко дряпаються і можуть тріскатися, особливо під час морозів. З іншого боку, оббивка на кріслах може зношуватися після 3-4 років використання.
Хоча стандартні крісла були оббиті тканиною, шкіра доступна у більш дорогих варіантах. Крім того, до складу обладнання входять системи безпеки на основі радара, камера з 360-градусним кутом огляду, люк, підігрів сидіння та навігація.
Привід та шасі Toyota RAV4 IV
Завдяки чудово налаштованому шасі, RAV4 4-го покоління не має проблем з плавним подоланням нерівностей. Однак занадто часта динамічна їзда не доцільна через те, що при швидкому повороті кузов має тенденцію до нахилу, а рульове управління також не найточніше.
Toyota RAV4 IV також не має широкого кола двигунів. Моделі випускаються в трьох приводних версіях, а базовим агрегатом є дволітровий бензиновий двигун Valvematic потужністю 151 к.с., який поєднувався з CVT або механічною коробкою передач. Це сучасний двигун, він має змінний термін роботи клапана та регулювання підйому клапана. Завдяки цьому, зберігаючи задовільну динаміку, в міських умовах цей двигун спалює 10-12 літрів на 100 км.
2.5 Гібридний двигун
У 2015 році 2,5-літровий гібридний двигун з'явився у пропозиції RAV4 IV, який має 197 к.с. і розганяється до «сотні» за 8,3 секунди. У міських умовах можна досягти приблизно 6,5 л / 100 км, але вже на трасі це результат коливається приблизно на 8-9 л / 100 км.
Гібридна версія була доступна у передньому приводі та 4 × 4 варіантах. У версії FWD мотор поєднувався з одним електродвигуном, у варіанті AWD під назвою E-Four японці обрали додатковий електродвигун. Його завданням було тимчасово прикріпити задню вісь у разі складних дорожніх умов. Поки що повідомлень про збої немає, і оскільки Toyota славиться хорошими гібридними приводами, не виключено, що це найкращий і найменш проблемний варіант цього позашляховика.