
Програмне відключення EGR і AdBlue: коли це актуально та на що звернути увагу
Більшість сучасних дизельних авто обладнані системами зниження викидів — EGR, рециркуляція відпрацьованих газів, і AdBlue — SCR-каталізатор з сечовиною. Вони допомагають відповідати екостандартам, але інколи стають справжнім головним болем для власника: виходять з ладу, «з’їдають» потужність або змушують часто бачити на панелі помилку «Check Engine». Один із поширених варіантів вирішення — програмне відключення (чіп-видалення) цих систем. Автосервіс в Києві – тут ви можете швидко та гарантовано якісно зробити всі необхідні процедури для свого авто.
Навіть преміальний дизель рано чи пізно стикається з проблемами EGR-клапана чи датчиками AdBlue. Часто ремонт виходить дорогим, а замінені деталі знову недовго служать у важких умовах українських доріг і пального. Тому на СТО все частіше звертаються із проханням «просто виключити цю екологію». Програмне відключення — це не різання проводів і не виривання каталізатора, а коректування заводської прошивки блока ECU, щоб комп’ютер ігнорував сигнали несправної системи.
Програмне відключення EGR
Клапан EGR повертає частину вихлопу назад у впуск, знижуючи температуру згоряння палива й, відповідно, оксиди азоту. З часом сажа, низька якість пального та короткі поїздки призводять до закоксовування каналу й самого клапана. Результат — пропуски запалювання, втрата тяги й помилки в бортовому комп’ютері. Тому проводиться програмне відключення egr. Переваги:
- Менше клопотів із чисткою або дорогою заміною клапана.
- Стабільна тяга без ривків при розгоні.
- Довша служба турбіни — немає гарячих газів у впуск.
Відключення системи AdBlue
Щоб відключити AdBlue У вихлопну систему додається рідина на основі карбаміду. Вона реагує з вихлопними газами на каталізаторі SCR і перетворює шкідливий NOx на азот та водяну пару. Система має бак, нагрівач, датчики та насос, а ще — купу електроніки.