• Головна
  • S.T.A.L.K.E.R. 2 окупився за перший день – Максим Кріппа про рекордні результати гри
09:00, 8 січня

S.T.A.L.K.E.R. 2 окупився за перший день – Максим Кріппа про рекордні результати гри

S.T.A.L.K.E.R. 2 окупився за перший день – Максим Кріппа про рекордні результати гри, фото-1

20 листопада став знаковим днем для GSC Game World – вийшов довгоочікуваний S.T.A.L.K.E.R. 2. Проєкт, що пройшов через роки розробки, зібрав команду з понад 470 фахівців. Бюджет гри сягнув десятків мільйонів доларів, а результат виправдав кожну вкладену копійку.

В інтерв’ю власник GSC Game World Максим Кріппа поділився подробицями про створення гри та труднощі, які довелося подолати команді, про це та інші деталі розмови розповідає портал «Власна думка». За його словами, головною метою було збереження атмосфери культової серії, водночас додавши сучасні технології та унікальні геймплейні рішення.

Як створювався цей проєкт

Ключову роль у створенні S.T.A.L.K.E.R. 2 відіграли Євген та Марія Григоровичі. Вони очолили креативну складову та визначили стратегічний напрямок розвитку гри. Завдяки їхньому баченню вдалося не лише зберегти дух оригінальної серії, а й переосмислити її для сучасного покоління геймерів.

Переломним моментом для GSC Game World став 2020 рік, коли до компанії приєднався Максим Кріппа. На той час штат студії складав лише 65 осіб. Упродовж наступних чотирьох років команда зросла до 470 фахівців. Близько 270 з них продовжують працювати в Україні, тоді як решта виконує завдання з-за кордону. Розширення стало можливим завдяки чіткому керівництву та вірі у потенціал проєкту.

Кріппа зазначив, що S.T.A.L.K.E.R. 2 окупився вже в перші 36 годин після релізу. Продажі перевищили один мільйон копій, чого не очікували навіть найсміливіші прогнози. Попит на гру значно перевершив очікування, підтвердивши, що інтерес до всесвіту S.T.A.L.K.E.R. залишається надзвичайно високим.

S.T.A.L.K.E.R. 2 не тільки став бестселером серед геймерів, а й здобув популярність на стрімінгових платформах. Листопадові трансляції гри на Twitch зібрали понад 20 мільйонів годин переглядів, закріпивши за нею статус одного з найочікуваніших релізів року. Активний інтерес аудиторії та кількість стрімів підтвердили, що S.T.A.L.K.E.R. 2 вийшов далеко за межі звичайного запуску гри.

Максим Кріппа підкреслив, що цей результат став можливим завдяки злагодженій роботі всієї команди. Розробники не лише встигли вчасно завершити гру, але й змогли підтримати здоровий баланс між продуктивністю та запобіганням вигоранню.

«Наша мета була простою – створити гру, яка виправдає очікування фанатів. Ми не поспішали заради дедлайну, а сфокусувалися на якості продукту», – зазначив Кріппа.

Він також наголосив, що технічні помилки можна виправити після релізу, проте слабкий або незбалансований геймплей виправити неможливо. Саме тому основна увага приділялася ігровому процесу та інтеграції нових механік, які розширюють всесвіт S.T.A.L.K.E.R. і зберігають його унікальну атмосферу.

S.T.A.L.K.E.R. 2 продовжує тріумфальний шлях після релізу, збираючи мільйони фанатів як серед гравців, так і на стрімінгових платформах. Проте розробники не зупиняються на досягнутому – GSC Game World вже випустила перші патчі, спрямовані на виправлення технічних недоліків, які були виявлені після запуску гри.

Кріппа зазначив, що студія уважно відстежує всі відгуки спільноти та активно працює над усуненням відомих багів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...