• Головна
  • Гаряча лінія психологічної допомоги: коли звертатися і які питання можна обговорювати?
Новини компаній
17:00, 6 вересня 2024 р.

Гаряча лінія психологічної допомоги: коли звертатися і які питання можна обговорювати?

Новини компаній

Якщо запитати людей «що робити при застуді?», більшість одностайно скаже – відпочивати та пити чай з лимоном. Однак, коли мова заходить про ментальне здоров’я та способи впоратися з кризовими ситуаціями, знайти таку ж однозначну відповідь виявиться набагато складніше.

Війна – потужний стрес-фактор. Кожен з нас, проживаючи в умовах постійної невизначеності, стикається з цілим спектром емоцій та почуттів: гнів, страх, смуток, безпорадність, незахищеність. До цього ще додаються особистісні переживання, пов'язані з сімʼєю, роботою, здоровʼям і загальним руйнуванням звичного способу життя. Це створює додатковий внутрішній тягар.

Гаряча лінія психологічної допомоги: коли звертатися і які питання можна обговорювати?, фото-1

Якщо не звертати уваги на подібні стани, це може перерости в серйозніші проблеми: депресію, тривожні розлади, посттравматичний стресовий розлад та навіть хронічні захворювання. Тож, в такі моменти особливо важливо не ізолюватися, а шукати підтримки ззовні.

Далеко не кожен готовий ділитися своїми переживаннями з близькими людьми. Хтось соромиться або боїться можливої реакції, інші ж не хочуть обтяжувати проблемами або просто не знають, як правильно висловити почуття. Тому почати зміни можна з анонімного дзвінка на гарячу лінію підтримки.

Гаряча лінія психологічної допомоги: коли звертатися і які питання можна обговорювати?, фото-2

Як це працює?

ГО «Дівчата» пропонують комплексну соціально-психологічну допомогу українцям, спрямовану на дітей і дорослих.

Для того, аби отримати консультацію, достатньо вибрати один з доступних способів:

  • Подзвонити за номером телефона 0800 600 044,
  • Скористатися чат-ботом на сайті.

Кожна консультація триває 40 хвилин. За потреби можна звернутися повторно.

Гаряча лінія психологічної допомоги: коли звертатися і які питання можна обговорювати?, фото-3

Які питання можна обговорити?

ГО «Дівчата» надає допомогу людям, які зіткнулися з різними життєвими обставинами:

  • Травматичні події: реакції на обстріли, втрату, насильство, загрози життю, свідчення злочину.
  • Особистісні кризи: розлучення, тяжка хвороба, втрата роботи, вимушений переїзд, сімейні конфлікти.
  • Виховання та дитячо-батьківські стосунки: труднощі з дисципліною, подолання конфліктів, підтримка психоемоційного стану дитини.
  • Підліткові проблеми та переживання: самооцінка, спілкування з однолітками, навчання, дискримінація, булінг, страхи перед майбутнім.

Перша психологічна допомога – це крок до відновлення внутрішньої рівноваги тут і зараз. Можливість отримати необхідну емоційну підтримку, практичні поради та розвинути навички самодопомоги, які дозволять подолати складний період.

Гаряча лінія психологічної допомоги: коли звертатися і які питання можна обговорювати?, фото-4

Про організацію

ГО «Дівчата» – неприбуткова організація, яка понад 5 років реалізує комплексні та масштабні проєкти, спрямовані на підтримку та розширення прав і можливостей дівчат та жінок в Україні. Команда надає психологічну підтримку, юридичні консультації та гуманітарну допомогу.

Ключові напрями діяльності включають профілактику насильства через освітні програми для дітей і молоді, просування сексуальної освіти та всебічне підвищення суспільної обізнаності.

Робота гарячої лінії можлива завдяки проєкту «Надзвичайна допомога населенню, громадам та установам, що постраждали внаслідок війни в Україні», що реалізується ГО «Дівчата» спільно з Help – Hilfe zur Selbsthilfe за фінансової підтримки Федерального міністерства закордонних справ Німеччини.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...