Найпоширеніші помилки в таргетованій рекламі
Багато кого цікавить сьогодні що таке таргетована реклама. Перш за все варто розуміти, що це один з ефективних та дуже популярних нині засобів просування. Аби отримати від таргету максимальну ефективність та даремно не витрачати свої заощадження, варто досить добре розуміти, які ж проблеми з помилками можуть виникнути в процесі її налаштування. Додатково також варто розуміти, які помилки має та чи інша стратегія аби надалі ефективно уникати їх на практиці.
Далі хотіли б разом із вами говорити про найбільш розповсюджені помилки при запуску таргетованої реклами, а також про те як налаштувати таргетинг, довіривши процес кваліфікованим фахівцям.
Найбільш поширені помилки під час запуску таргету
Таргетинг – гарна можливість запропонувати ваші послуги з продуктами тим користувачам, які дійсно мають зацікавленість у них. Цей різновид реклами нині оптимальний для будь-якого типу бізнесу, розпочинаючи від кафе з ресторанами й навіть закінчуючи галуззю будівництва. Ви здивуєтеся, але у соціальних мережах присутня різноформатна аудиторія. Відповідно працювати з нею ви можете за допомогою таргетингу. Серед найбільш розповсюдженіших помилок, що їх має таргетована реклама для застосунків та не лише, виділимо наступні:
- Відсутність чітко окресленої мети. Багато хто продумуючи ефективність стратегії, ставить за мету бажання збільшити відсоток продажів або ж просто зробити будь-який бізнес більш помітним. Це звісно круті цілі, але доволі вже розпливчасті. Це глобальне завдання, яке можна вирішити за допомогою кількох дрібних.
- Відсутність детальної таргет стратегії. Якщо ви гадки не маєте хто ваша аудиторія, таргет реклама приречена на провал. Чим тонше і точніше буде описана така аудиторія, тим більший відсоток вірогідності того, що конкретна категорія побачить ваше оголошення.
- Незрозумілий оффер. Подумайте про ключові потреби з болями вашої аудиторії. Намагайтеся запакувати актуальне та краще рішення в оголошення. Лише тоді воно принесе бажаний результат.
Варто створювати контент, який буде влучати вашу цільову аудиторію, а не навпаки. Ні в якому разі не створюйте креативи для реклами на основі своїх особистих уподобань. Не нав'язуйте аудиторії той продукт, який їм не потрібен або ж не подобається. Будь-яка оптимізація має на меті перш за все вивчення вашої цільової аудиторії. Чим ретельніше воно буде, тим більш великого результату можна буде досягти надалі.
Інші помилки в таргет рекламі
Багато хто допускає однієї великої помилки під час таргету, а саме використання в соцмережі Instagram одного різновиду реклами. Пам'ятайте про те, що різноманітні види рекламування в Instagram гармонійно доповнюють один одного. Не забувайте про статичні оголошення та відеооголошення, оголошення у сториз та навіть у каруселі.
Ще одна дуже важлива помилка – перспектива на короткий термін. Вкладаючись в таргетинг в instagram, не варто розраховувати на моментальний результат. Реклама на цій платформі дає можливість побачити результат саме у довгостроковій перспективі. Звісно швидкі результати можливо буде побачити, але це стосується далеко не кожної ніші. Обов'язково продумуйте стратегію просування, яка націлена на ту чи іншу аудиторію, на один місяць, один квартал і навіть на півроку наперед. Це дозволить вам налагодити довгострокові відносини між вашою компанією та аудиторією. Робіть аналіз таких моментів і тоді конкуренція вам не страшна.
Не забувайте про необхідність навчатися на ваших досягненнях з помилками. Не ігноруйте результати попередніх оголошень. Для того аби таргетована реклама Instagram дала свої результати, ні в якому разі не ігноруйте можливість звернутися до професіоналів своєї справи за допомогою. Зокрема така послуга як таргетинг в Instagram сьогодні вам буде запропонована фахівцями своєї справи GROWTHY.
Переваги співпраці з компанією GROWTHY
В GROWTHY працює штат досвідчених та висококваліфікованих фахівців своєї справи, які завжди індивідуально підходять до кожного окремого клієнта та потреби. У компанії пропонують створення SMM стратегії з нуля та ефективний таргетинг в Instagram, який приносить видимі результати. Разом із допомогою цієї компанії ви зможете завоювати свою аудиторію та принести вашій компанії процвітання.
Незалежно від того, вам потрібна таргетована реклама в Instagram чи Facebook або ж будь-якій інший мережі, звертайтеся. Будьте певні у тому, що ви залишитеся задоволені не лише результатами цієї співпраці, а й демократичною вартістю послуг, які вам тут запропонують.