Потяг Миколаїв-Київ. Актуальний графік та вартість квитків
З листопада, 2023 року у Миколаєві відновив роботу залізничний вокзал. Тепер з Миколаєва можна дістатись до Києва та Львова.
Редакція 0512 пропонує дізнатись актуальну інформацію про ці два напрямки.
Миколаїв-Київ
Потяг з Миколаєва до Києва курсує щоденно, проте по непарним дням — потяг відправляється об 11:40, а по парних — о 21:46.
Придбати можна квитки в плацкарті, купе та навіть люкс. Найдорожчий, звісно, люкс - 512 гривень, а найдешевший квиток 161 гривня, плацкарт.
Квитки можна придбати як онлайн, так і в касах.
Миколаїв-Львів
А от до культурної столиці України з Миколаєва потяг курсує лише через день. Відправлення о 16:00 і вже наступного дня о 10:23 ви опинитесь у Львові. Також можна придбати квитки у плацкарті ( від 255 гривень), купе ( від 916 гривень) і люксі ( від 2253 гривень). Зі Львова до Миколаєва потяг відправляється о 16:03.
Нагадаємо, що відтепер квиток на потяг можна здати, навіть якщо повернення онлайн вже недоступне, при цьому не заповнюючи паперової заяви.
Як повідомляє "Укрзалізниця", скористатися сервісом можна таким чином:
- перейти за посиланням: https://services.uz.gov.ua
- вибрати вкладку "Претензійне повернення квитків";
- заповнити електронний бланк заяви, дотримуючись інструкцій на сайті;
- підписати заяву за допомогою Дія.Підпис;
- дочекатися результатів розгляду заяви.
Претензійне повернення квитків проводиться виключно за наявності відповідних відміток на квитках, якщо пасажир:
- не використав квиток через хворобу або нещасний випадок і повертає квиток пізніше ніж за годину після відправлення поїзда;
- проїхав тільки частину дороги;
- повертає невикористані квитки, сплачені банківською карткою в касі, з формуванням акта про повернення;
- повертає невикористані квитки, придбані в Україні, але здані за кордоном;
- повертає групове замовлення (повністю або частково);
- повертає квитки за поїздку, скасовану з вини залізниці;
- був переведений у вагон нижчої категорії, ніж зазначено в його квитку, і прагне отримати різницю у вартості квитка.
Наразі через онлайн-сервіс можна повертати квитки у претензійному порядку, якщо вони придбані у застосунку, чат-боті або на офіційному сайті Укрзалізниці. Сервіс також працює для групових квитків, оформлених у залізничній касі.