• Головна
  • Найбільш високооплачувані професії Web3: ТОП-7
Новини компаній
10:20, 26 серпня 2023 р.

Найбільш високооплачувані професії Web3: ТОП-7

Новини компаній
Найбільш високооплачувані професії Web3: ТОП-7

Напрямок Web3, що активно розвивається, відкриває масу можливостей для професійного зростання. При цьому зарплати фахівців, які працюють у сегменті інтернету третього покоління, часто вигідно відрізняються від рівня прибутку їхніх колег з інших областей. Експерти сайту BiznesCat.com розповідають, які професії в Web3 — найоплачуваніші та скільки грошей роботодавці готові платити співробітникам.

Що таке Web3

Web3 – це концепція інтернету третього покоління. Вона має на увазі відмову від морально застарілої та несправедливої системи централізованого всесвітнього павутиння (Web2), якою ми сьогодні користуємося.

В основі Web3 – технологія блокчейн, яка дозволяє організувати децентралізований інтернет третього покоління з переходом на розрахунки у цифрових активах.

З розвитком Web3 виникла потреба у профільних фахівцях. Багато професій, які тісно пов'язані з інтернетом третього покоління, добре оплачують.

Чому варто придивитися до роботи в Web3

Зарплата багатьох фахівців у Web3 перевершує показники Web2. Крім матеріальних благ, робота в сегменті інтернету третього покоління також відкриває можливість торкнутися технологічного прогресу.

Найбільш високооплачувані Web3-професії

1. HR

  • Скільки платять: $83-121 тис. на рік
  • Що потрібно робити: займатися підбором персоналу та кадровим діловодством

Відділ кадрів - це підрозділ організації, що відповідає за управління та координацію різних аспектів діяльності працівників. Здебільшого відділ кадрів займається підбором персоналу, наймом, навчанням, оформленням пільг та оцінкою ефективності роботи працівників. Також іноді HR відповідають за питання, пов'язані з нарахуванням заробітної плати та організації соціальної активності.

Основне завдання HR-фахівця – забезпечити організацію співробітниками з необхідними навичками та організувати ефективне управління персоналом.

2. Копірайтер

  • Скільки платять: $56-86 тис. на рік
  • Що робити: створювати контент.

Копірайтер - це фахівець, який відповідає за створення контенту, у тому числі під маркетингові завдання. Створені таким автором матеріали допомагають компаніям успішно просувати товари та послуги, а також залучати цільову аудиторію.

До обов'язків копірайтера може входити редагування та коректура контенту, проведення маркетингових досліджень, вивчення цільової аудиторії, робота з маркетинговими агентствами, розробка творчих концепцій, написання заголовків, теглайнів, слоганів та основного тексту.

3. Менеджер з продажу

  • Скільки платять: $84-134 тис. на рік
  • Що робити: продавати товари чи послуги компанії.

Відділ продажів відповідає за реалізації продукції або послуг з метою отримання прибутку та досягнення цілей бізнесу. Продажі є важливою функцією в компанії, оскільки безпосередньо сприяють її фінансовому успіху. Основна мета відділу продажу - досягнення цільових показників продажів, встановлених організацією.

Деякі посади у сфері продажу пропонують необмежені та нефіксовані комісійні. Тому менеджер з продажу став однією з найоплачуваніших вакансій у web3.

4. Розробник смарт-контрактів

  • Скільки платять: $105-187 тис. на рік
  • Що потрібно робити: створювати смарт-контракти під задані замовником цілі, забезпечувати безпеку їхньої роботи.

Розробник смарт-контрактів – це фахівець із проектування, розробки та впровадження смарт-контрактів. До його обов'язків входить розробка смарт-контрактів, тестування та налагодження, а також аудит безпеки.

Такі спеціалісти ведуть проекти від стадії розробки концепції та дизайну до виходу на ринок, тісно співпрацюючи з керівниками інженерних підрозділів та командою розробників.

5. Контент-менеджер соціальних мереж

  • Скільки платять: $66-10 тис. на рік
  • Що робити: вести соціальні мережі проекту.

Менеджери по роботі з соціальними мережами відіграють важливу роль у підвищенні впізнаваності бренду криптоіндустрії через його подання в інтернеті. Їхній основний обов'язок — реалізація ефективних стратегій просування бренду в соціальних мережах, орієнтованих як на інституційних, так і на роздрібних клієнтів.

Контент-менеджери беруть участь у реалізації маркетингових планів, спрямованих на залучення клієнтів та досягнення вищих показників конверсії. До їхніх обов'язків часто входить аналіз майданчиків конкурентів та ринкових тенденцій, а також створення високоякісного контенту для соціальних мереж.

6. Фронтенд-розробник

  • Скільки платять: $90-185 тис. на рік
  • Що потрібно робити: розробляти UI та UX.

Фронтенд-розробник спеціалізується на створенні інтерфейсу користувача (UI) і компонентів користувальницького досвіду (UX) децентралізованих додатків (DApps) або веб-додатків на основі блокчейна.

Також фронтенд-розробники займаються інтеграцією блокчейна в інтерфейс користувача, відкриваючи користувачам доступ до взаємодії з децентралізованими мережами і смарт-контрактами.

7. Розробник DAO

  • Скільки платять: $108-154 тис. на рік
  • Що робити: створювати децентралізовані автономні організації (DAO).

DAO – це автономна організація, яка працює на смарт-контракті у мережі блокчейн. Такі організації повністю автономні, тобто їхня діяльність регулюється заздалегідь запрограмованими правилами, а рішення приймаються на основі заданих параметрів консенсусу. Багато компаній готові добре платити розробникам створення таких DAO.

В обох напрямках: Web2 та Web3 найбільше заробляють топ-менеджери компаній. Найскромніші зарплати — у контент-менеджерів та копірайтерів. При цьому варто зазначити, що представники більшості зі згаданих у рейтингу професій заробляють більше саме у Web3-напрямку.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...