• Головна
  • Як використовувати телефон як термінал: поради для бізнесу
Новини компаній
17:44, 18 серпня 2023 р.

Як використовувати телефон як термінал: поради для бізнесу

Новини компаній
Як використовувати телефон як термінал: поради для бізнесу, фото-1


Для пришвидшення та спрощення оплат за товари та послуги бізнес встановлює у точках продажу POS-термінали. Потрібно замовити спеціальне обладнання в банку та належним чином його зареєструвати, щоб приймати безконтактні платежі легально.

Але процес прийняття оплат від клієнтів та покупців можна значно спростити, встановивши термінал в телефоні, який буде завжди під рукою продавця-касира.

Саме таку послугу пропонує своїм клієнтам ПриватБанк. Як це працює на практиці? Розберемо далі.

Мобільний додаток “Термінал” VS класичний POS-термінал

Для прийому оплат від приватних осіб дійсно можна використовувати власний смартфон, який має ОС Android 8.0 і вище та NFC-модуль – це технологія бездротового звʼязку малого радіуса дії. Щоб телефон працював як термінал, потрібно встановити на нього однойменний мобільний додаток.

Оплата відбувається шляхом прикладання смартфона покупця або ж через Apple Pay/Google Pay. У мобільному застосунку одночасно відбувається фіксація грошових операцій за допомогою програмного PPO.

Перевага такого мобільного рішення у тому, що смартфон завжди у кишені касира, продавця, курʼєра або іншого співробітника. Що зручно для мобільних бізнесів, таких як доставка їжі, послуги перевезення, логістичні послуги тощо.

Своєю чергою, традиційний банківський термінал незамінний у комунальних та державних установах для оплати адміністративних послуг, мита та прийому інших бюджетних платежів.

Через такий банківський термінал можна приймати платежі:

  • на різні рахунки, в тому числі казначейські;
  • за 14 різних послуг одночасно.

ПриватБанк має досвід співпраці з поліцією, прикордонною службою, МРЕВ, ЦНАП, відділами реєстрації актів цивільного стану, лікарнями, вишами, школами та іншими закладами, які вже користуються такими терміналами для прийому платежів від населення.

Скільки бізнесу коштують послуги еквайрингу

Вартість банківських послуг залежить від обраного виду еквайрингу. Коли підприємець користується смартфоном для приймання оплат у додатку “Термінал”, то сплачує лише комісію від кожної транзакції.

У разі прийому платежів за допомогою смартфона або QR-коду, еквайрингова комісія складає 1,3% за всіма картами. У разі використання LiqPay – 1,5%. Абонплата відсутня, бо немає фізичного обладнання.

Якщо у точці продажу встановлений POS-термінал, наданий банком, потрібно додатково сплачувати за нього щомісячну абонплату. Зараз вона складає 400 грн.

Отже, з цієї статті ви дізналися, як використовувати телефон як термінал та скільки це коштуватиме бізнесу на місяць. Як бачимо, ПриватБанк пропонує своїм клієнтам зручні рішення для прийому оплат, надаючи різноманітні послуги еквайрингу з невисокою комісією.

Разом з тим, банк допомагає уникнути проблем з податковою, бо всі розрахункові операції фіксуються програмним РРО та передаються до фіскальної служби в автоматичному режимі.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...