Як миколаївцям передати покази лічильників за газ, воду та електроенергію, - ФОТО
Щомісяця миколаївцям слід передати покази лічильників.
Як це зробити нагадує редакція 0512.
Показання потрібно передавати газорозподільній компанії, як і раніше. АТ «Миколаївгаз» приймає показання та викладає їх на платформу звідки ваш постачальник їх забирає для визначення об’ємів спожитої послуги та проведення розрахунків.
Нагадуємо, що номер особового рахунку у газорозподільній компанії складається з 10 цифр. Саме його потрібно використовувати, якщо ви вперше реєструєтеся на сервісах 104.
Передавайте показання вчасно — з 1 до 5 числа нового місяця Інакше вам нарахують споживання за плановими показаннями.
Для цього використовуйте зручні сервіси 104.ua
Особистий кабінет — https://cutt.ly/iO9ZpbQ
Мобільний додаток:
iOS — http://surl.li/bcptr
Android — http://surl.li/bcptv
Viber-бот — https://chats.viber.com/7104ua
Telegram-бот — https://t.me/ua7104_bot
SMS на короткий номер 7104
За воду
Швидко та зручно можна передати показання в особистому кабінеті споживача.
Крім того є Viber – bot для зручної передачі показань водолічильника.
Зручний у користуванні додаток не займе багато часу для передачі показань лічильника онлайн. Не потрібна довга реєстрація, лише за допомогою одного мобільного додатку та скануванню QR - коду можна автоматично передати показання лічильника, дізнатись суму оплати та сплатити за спожиті послуги
Передбачено функцію передачі показань за декількома адресами. Ніяких черг, зручно та швидко. QR - код вже на офіційному сайті підприємства за посиланням: http://www.vodokanal.mk.ua.
Пряме посилання на viber: viber://pa/info?uri=vodokanalmkua.
За електроенергію
Надати покази за допомогою голосового меню самообслуговування кол-центру:
Ви можете легко внести покази приладу обліку на свій особовий рахунок без необхідності з’єднання з оператором.Для цього Вам необхідно виконати наступні кроки:
Виписати номер особового рахунку.
Виписати три останні цифри номера лічильника.
Зафіксувати покази приладу обліку на момент передачі.
Набрати номер телефону кол-центра: 093 170 3079, 067 690 4009, (0512) 53-06-61 (за тарифом оператора) або 0800 504 001 (безкоштовно), потрапити в голосове меню самообслуговування та прослухати вітання: «Вас вітає Миколаївобленерго. Увага! При внесені показів через голосове меню, після номера особового рахунку Вам необхідно буде додатково вводити три останні цифри номера лічильника» далі слідувати за зрозумілими голосовими підказками, обираючи необхідне меню шляхом натискання відповідної кнопки на своєму телефонному апараті.
Після фрази: «Надати покази лічильника» натиснути «1», далі після фрази: «Внести покази самостійно натисніть 1» потрібно натиснути «1».
Ввести номер особового рахунку 51158312 та натиснути кнопку «#» (решітка).
Далі потрібно ввести три останні цифри номера лічильника та натиснути кнопку «#» (решітка).
Після цього потрібно ввести покази лічильника та натиснути кнопку «#» (решітка).
Якщо покази прийняті в обробку, Ви одразу почуєте відповідне автоматичне голосове сповіщення: «Покази приладу обліку прийняті в обробку».
Примітка: якщо Ви внесли некоректні дані, на дату внесення показів вже зафіксовані інші покази або на сайті ведуться регламентні роботи, ви почуєте повідомлення: «Зараз, нажаль немає можливості внести покази. Спробуйте пізніше».
Через вайбер-бот чи телеграм-бот: https://www.energy.mk.ua/telegr_viber_bots/.
За допомогою особистого кабінету: https://ok.energy.mk.ua/home.
За допомогою месенджерів: