У Миколаєві запрацював міський чат-бот "Mykolaiv Help" для звернень гостей і мешканців міста
У Миколаєві запрацював чат-бот "Mykolaiv Help", де містяни можуть знайти інформацію щодо гуманітарної допомоги, усунути аварійну ситуацію чи вирішити іншу проблему.
Про це повідомляє Агенція розвитку Миколаєва.
Завдяки новому сервісу вже не треба йти кудись та заповнювати документи, лише потрібен телефон чи комп’ютер. Є можливість зробити навіть фото й вказати точну локацію, далі йде розподіл та за регламентом виконуються роботи).
У чат-боті містяни зможуть: зробити автоматичне звернення про допомогу, описати проблему, яка сталася (головне – обрати підтему для уточнення), зазначити адресу, завантажити фото й перевірити надану інформацію, контролювати хід виконання звернень, в тому числі отримувати сповіщення про терміни виконання заявки і повідомлення про зміну її статусу.
Крім того, можна дізнатись корисну інформацію щодо евакуації, оформлення статусу ВПО, повідомити про руйнування житла, знайти адреси гуманітарних пунктів, точок видачі питної води чи розташування бомбосховищ. Також є можливість редагувати особисті дані (ПІБ, адресу проживання) та отримувати довідку про планові ремонтні і аварійні роботи за певною адресою.
Послуга доступна у Telegram та Viber за посиланнями: https://t.me/help_mk_ua_bot (Telegram) та https://tinyurl.com/mkuabot (Viber).
Відео інструкція щодо користуванням чат-боту: https://youtu.be/M_6fn8yjqKU.