• Головна
  • 43 роки на варті світла у багатоповерхівках: інтерв’ю із електромонтером до Дня працівників ЖКГ
Новини компаній
15:00, 21 березня 2021 р.

43 роки на варті світла у багатоповерхівках: інтерв’ю із електромонтером до Дня працівників ЖКГ

Новини компаній

Тепло, світло та вода у квартирі, оновлені під’їзди та чиста прибудинкова територія – за усіма цими благами стоять працівники сфери житлово-комунального господарства. Щодня вони виконують непомітну для ока роботу, за будь-якої пори року та погоди, і до карантину, і під час нього. Але тільки уявіть, що було б, якби вони припинили це робити. Саме завдяки їхній праці ми можемо насолоджуватись чистотою і порядком, комфортом та безпекою у оселях.

21 березня 2021 року працівники сфери житлово-комунального господарства відзначають своє професійне свято. Ми поспілкувалися з фахівцем, який усе своє трудове життя присвятив роботі зі світлом, – електромонтером аварійно-ремонтного відділу ТОВ «Місто для людей Миколаїв» Андрієм Деордієвим.

43 роки на варті світла у багатоповерхівках:  інтерв’ю із електромонтером до Дня працівників ЖКГ, фото-1

Андрію Панасовичу, яким був Ваш шлях у сфері ЖКГ? Чому обрали саме її?

Моя любов до електрики і всього, що з нею пов'язано, проявилася ще в юності. Спочатку я навчався у ПТУ №12, потім у Миколаївському суднобудівному технікумі та отримав спеціальність “Промислове електрообладнання”. Першим місцем роботи було комунальне підприємство “Горсвет”, згодом працював у ЖЕО, у загальноміській аварійній службі. З 2019 року працюю у компанії “Місто для людей Миколаїв”. На сьогодні з моїх 63 років 43 я присвятив електриці.

Такий досвід вартий поваги! Як Ви вважаєте, чи є ваша професія актуальною та потрібною на ринку праці сьогодні?

Звичайно, що так. Житловий фонд, який обслуговує наша компанія, – це будинки, середній вік яких 50-60 років. Стільки ж років внутрішньобудинковим комунікаціям, вони знаходяться у зношеному стані та постійно потребують ремонтних робіт. Щодо електрики, то зараз стрімко розвиваються технології, і у квартирах миколаївців на сьогодні набагато більше різних побутових приладів, ніж було колись. Все це вимагає великого одночасного споживання електричної енергії, яке не може забезпечуватися електропроводкою старого зразка. Тому часто у квартирах щось перегорає, відбувається коротке замикання в електроприладах чи електропроводці. Тому без роботи ми не сидимо.

Які саме роботи Ви виконуєте? Хто за що відповідає?

Взагалі аварійна служба керуючої компанії завжди “на низькому старті” – якщо виникає аварійна ситуація, ліквідує аварії. У компанії аварійні бригади у складі слюсаря-сантехніка та електромонтера закріплені за районами. Наш район – це мікрорайон Соляні, де обслуговуємо 56 багатоповерхівок. Від диспетчера ми отримуємо заявку та максимум за 1 годину прибуваємо на місце для локалізації причини аварії. Наприклад, у разі пориву труби “аварійка” прибуває на місце, перекриває вентиль, щоб припинити течу – і далі їде на новий виклик.

Електрощитові, внутрішньобудинкові електромережі до лічильника – це моя зона відповідальності, усе, що після лічильника – це внутрішньоквартирні мережі, що належать мешканцям.

Розкажіть про умови праці, графік роботи, технічну базу.

У розпорядженні аварійних бригад є службові автомобілі, які дозволяють оперативно реагувати на виклики, а також перевозити усі необхідні для роботи матеріали та інструменти. Компанія забезпечує нас спецодягом, у розпорядженні усіх працівників – побутове приміщення, кімната прийому їжі, душова кабіна, туалет. Тобто є усе необхідне.

Графік роботи позмінний, доба через три. Також аварійна бригада під час чергування виконує планові ремонтні роботи. Якщо аварійних викликів немає, є вільний час, то тоді бригада не лише ліквідує аварійну ситуацію, але й виконує подальший ремонт, щоб не передавати виконання заявок на денну службу і забезпечити комфорт мешканців якнайшвидше.

Робота електромонтера вимагає не тільки знань у ремонтуванні внутрішньобудинкових мереж, але також передбачає спілкування з клієнтами. Як мешканці будинків ставляться до Вашої праці?

Буває по-різному. В основному люди дякують, коли я відновлюю світло у будинку. Але є й незадоволені, часто через нерозуміння того, що у квартирі ми не зобов'язані щось ремонтувати, адже це власність мешканців.

Ми завжди намагаємось знайти порозуміння з мешканцями, адже все одно нам же і виконувати їхні заявки.

Яким, на Вашу думку, має бути ідеальний працівник ЖКГ?

Це фахівець своєї справи, який має знати житловий фонд та любити свою роботу. Це добродушна, стресостійка людина, яка усвідомлює покладену на неї відповідальність.

І наостанок: що б Ви побажали колегам вашого міста до професійного свята?

Бажаю здоров’я, благополуччя, терпіння. Щоб наша робота достойно оцінювалася на ринку праці, а в очах мешканців були тільки подяка, визнання та повага. Всіх благ!

43 роки на варті світла у багатоповерхівках:  інтерв’ю із електромонтером до Дня працівників ЖКГ, фото-2
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...