В новий рік – без боргів. У компанії «Місто для людей» розповіли про договір реструктуризації
Заборгованість – явище малоприємне, особливо коли це стосується споживання житлово-комунальних послуг. За даними Державної служби статистики України, на кінець жовтня 2020 р. заборгованість населення зі сплати за постачання та розподіл природного газу становила 22,4 млрд грн, за постачання теплової енергії та гарячої води – 16,7 млрд грн, за централізоване водопостачання та водовідведення – 5,7 млрд грн, за управління багатоквартирним будинком – 5,1 млрд грн, за постачання та розподіл електричної енергії – 5,1 млрд грн, за надання послуг з вивезення побутових відходів – 1,1 млрд грн. Це на 4 млрд грн більше, ніж у 2019 році.
Відчутно вдарив по гаманцях українців затяжний карантин і, як наслідок, вплинув на спроможність населення сплачувати комунальні послуги. А з приходом зими до обов’язкових платежів додалася ще й оплата за опалення.
Якщо споживач не в змозі оплатити усю суму боргу одразу, то виходом для нього стане договір реструктуризації. Щоб з’ясувати деталі, як і де це можна зробити, журналіст нашого видання звернувся до керуючої компанії «Місто для людей Миколаїв».
Директорка компанії Наталія Тімофєєва зазначає: «Наші клієнти – споживачі послуги з управління – можуть укласти з компанією договір про реструктуризацію заборгованості, де буде передбачено графік її погашення з урахуванням їхнього матеріального становища та статку. Це оптимальний варіант, який дозволяє споживачу знайти необхідні кошти і при цьому продовжувати отримувати послуги. Крім того, це дає можливість мешканцю користуватися пільгами та субсидіями».
Суть процедури реструктуризації полягає в тому, що власник житла продовжує щомісяця сплачувати послуги керуючій компанії, а наявна заборгованість ділиться на певну кількість місяців і також щомісяця виплачується частинами. Така схема буде працювати доти, доки весь борг не буде виплачений, після чого залишиться тільки справно вносити платежі.
Для укладення договору власнику житла потрібно заздалегідь зателефонувати за номером гарячої лінії, щоб менеджер Центру обслуговування клієнтів призначив час та день прийому. У період карантину відвідування Центру обслуговування клієнтів здійснюється винятково за попереднім записом, без очікування всередині. З собою на прийом власнику житла необхідно взяти з собою паспорт, ідентифікаційний код та документ, що підтверджує право власності на квартиру – і далі менеджер допоможе укласти договір.
Нагадуємо номер телефону гарячої лінії “Місто для людей”:
+38 067 400 90 91
У компанії також наголосили на необхідностіне зволікати та своєчасно розраховуватися за отримані житлово-комунальні послуги, адже це є запорукою їх якісного надання.