У Миколаєві презентували результати незалежної Оцінки доброчесності та корпоративного управління двох підприємств — КП «Миколаївелектротранс» (МЕТ) та ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» (МОТЕ).
Оцінка доброчесності – один з кроків на шляху до трансформації КП в Захід межах реформи комунального сектору Миколаєва. Про це повідомляє міськрада
Деталі
«Сьогодні ми презентували результати оцінки двох великих комунальних підприємств Миколаєва. Це “чек-ап” доброчесності за прозорістю, менеджментом і закупівлями — обидва КП його пройшли. Важливо, що це не конкурс, а інструмент удосконалення, після якого будуть плани мінімізації ризиків для підприємств, які будуть реалізовуватися містом спільно з EUACI», — наголосив керівник EUACI Аллан Паг Крістенсен.
Як проводилось оцінювання
Оцінка проводилася за методологією PwC: 8 напрямів для МЕТ і 7 напрямів для МОТЕ (зокрема прозорість, менеджмент, закупівлі, комунікації, корпоративне врядування).
Ключові результати:
КП «Миколаївелектротранс»: 407 балів із 640 (мінімальна еталонна оцінка – 384). Відзначено налагоджені закупівельні процеси, зовнішній аудит та клієнтські сервіси. Водночас є потреба в подальшій цифровізації та посиленні стратегічного планування.
ОКП «Миколаївоблтеплоенерго»: 285 балів із 435 (мінімальна еталонна оцінка – 261). Підтверджено надання послуг, розвинуті комунікації з клієнтами та наявність і щорічного аудиту.При цьому підприємству потрібні сучасні ІТ-рішення та довгострокова стратегія розвитку.
Що далі?
- Пріоритизуємо рекомендації та визначаємо етапи їх упровадження.
- Почнемо впроваджувати корпоративне врядування на підприємствах (наглядові ради, KPI та прозорі процедури добору керівників).
- Масштабуємо цифрові рішення.
- Посилимо етичну складову через регулярні навчання та формалізовані процедури запобігання конфлікту інтересів
Детальніше про результати за посиланням.