Оцінка доброчесності: у Миколаєві презентували результати перевірки двох КП

У Миколаєві презентували результати незалежної Оцінки доброчесності та корпоративного управління двох  підприємств — КП «Миколаївелектротранс» (МЕТ) та ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» (МОТЕ).

Оцінка доброчесності – один з кроків на шляху до трансформації КП в Захід межах реформи комунального сектору Миколаєва. Про це повідомляє міськрада 

Деталі 

«Сьогодні ми презентували результати оцінки двох великих комунальних підприємств Миколаєва. Це “чек-ап” доброчесності за прозорістю, менеджментом і закупівлями — обидва КП його пройшли. Важливо, що це не конкурс, а інструмент удосконалення, після якого будуть плани мінімізації ризиків для підприємств, які будуть реалізовуватися містом спільно з EUACI», — наголосив керівник EUACI Аллан Паг Крістенсен.

Як проводилось оцінювання 

Оцінка проводилася за методологією PwC: 8 напрямів для МЕТ і 7 напрямів для МОТЕ (зокрема прозорість, менеджмент, закупівлі, комунікації, корпоративне врядування).

Ключові результати:

КП «Миколаївелектротранс»: 407 балів із 640 (мінімальна еталонна оцінка – 384). Відзначено налагоджені закупівельні процеси, зовнішній аудит та клієнтські сервіси. Водночас є потреба в подальшій цифровізації та посиленні стратегічного планування.

 ОКП «Миколаївоблтеплоенерго»: 285 балів із 435 (мінімальна еталонна оцінка – 261). Підтверджено надання послуг, розвинуті комунікації з клієнтами та наявність і щорічного аудиту.При цьому підприємству потрібні сучасні ІТ-рішення та довгострокова стратегія розвитку.

Що далі?

  • Пріоритизуємо рекомендації та визначаємо етапи їх упровадження.
  • Почнемо впроваджувати корпоративне врядування на підприємствах (наглядові ради, KPI та прозорі процедури добору керівників).
  • Масштабуємо цифрові рішення.
  • Посилимо етичну складову через регулярні навчання та формалізовані процедури запобігання конфлікту інтересів

Детальніше про результати за посиланням.