Щоб уникнути зайвих нарахувань: коли та куди миколаївцям подавати покази лічильників

Наприкінці кожного місяця миколаївцям нагадують про важливість своєчасної передачі показів лічильників за воду, газ та електроенергію.

Це дозволяє уникнути неправильних нарахувань і сплачувати лише за реально спожиті ресурси. Редакція 0512 зібрала зручні способи та чіткі терміни, коли потрібно подавати дані.

Терміни та способи подачі

Показники лічильників води необхідно передавати з 25 до 30–31 числа кожного місяця.

  • Особистий кабінет споживача.
  • Viber-бот — через QR-код можна передати покази, перевірити суму до сплати та оплатити послуги.
  • Telegram-бот, який тепер також доступний для містян.

Передача показів електроенергії

Покази електролічильника подаються у два останніх та три перших дні кожного місяця.

  • Голосове меню кол-центру: 0-800-504-001 (безплатно);
    додаткові номери: (0512) 53-06-61, 067 690 40 09.
  • Боти у Viber та Telegram.
  • Особистий кабінет.
  1. Номер особового рахунку.
  2. Три останні цифри номера лічильника.
  3. Актуальні покази приладу обліку.

Передача показів газу

Покази газового лічильника потрібно подавати щомісяця з 1 по 5 число.

  • Особистий кабінет.
  • Чатботи у Viber, Telegram, Facebook.
  • Голосове меню гарячої лінії (кнопка "2"):
    • 066-300-2-888 (Vodafone)
    • 098-300-2-888 (Kyivstar)
    • 093-300-2-888 (Lifecell)
  • SMS-повідомлення на номер 4647.