49-річна мешканка Миколаєва стала жертвою шахраїв, які створили підроблений сервіс підтримки банку.
Жінка намагалася переказати гроші з однієї банківської картки на іншу. Коли виникла помилка транзакції, вона вирішила звернутися до служби підтримки через месенджер, посилання на який знайшла у пошуковику. Про це повідомляє поліція.
Деталі
У ході «спілкування» з нібито представниками банку заявниця отримала повідомлення з проханням вказати свої персональні дані. Після цього з її рахунку зникло 63 500 гривень, а банківська картка була заблокована.
За даним фактом правоохоронці відкрили кримінальне провадження та встановлюють осіб, причетних до злочину.
Поліція закликає громадян бути обережними та користуватися лише офіційними застосунками та сайтами фінансових установ.
У разі виникнення проблем із банківськими операціями слід звертатися до контакт-центрів, номери яких вказані на офіційних вебресурсах або на зворотному боці платіжної картки.