"Безпечний рахунок" виявився пасткою: миколаївчанка втратила 115 тисяч гривень через псевдобанкіра

У Миколаєві 44-річна жінка стала жертвою телефонних шахраїв та втратила 115 тисяч гривень. Гроші вона самостійно переказала на так званий «безпечний рахунок», відкритий за вказівкою аферистів.

До відділення поліції № 3 Миколаївського райуправління звернулась мешканка міста, яка розповіла, що їй зателефонував невідомий, представившись співробітником служби безпеки банку. Про це повідомляє поліція.

Деталі 

Чоловік повідомив, що нібито на її рахунки здійснюється шахрайське втручання, і хтось намагається зняти кошти.

Щоб «захистити заощадження», він порадив жінці оновити персональні дані та відкрити нову картку, на яку потрібно переказати всі гроші. Довірившись «фахівцю», жінка виконала всі інструкції і таким чином передала шахраям 115 тисяч гривень.

Наразі слідчі розпочали кримінальне провадження за ч. 4 ст. 190 КК України – шахрайство, вчинене в особливо великих розмірах. Зловмисникам загрожує до восьми років позбавлення волі. Правоохоронці встановлюють осіб, причетних до злочину.

Поліція вкотре закликає громадян бути пильними та нагадує:

справжні працівники банку ніколи не просять повідомляти PIN-код, CVV-код, термін дії картки, паролі з SMS чи логін/пароль від онлайн-банкінгу;

не існує поняття «безпечного рахунку» — це один із найпоширеніших методів шахрайства.

якщо вам телефонують із незнайомого номера й представляються працівником банку — перервіть розмову та самостійно зателефонуйте на офіційний номер, вказаний на вашій картці;

шахраї діють через страх і поспіх — не дайте себе ошукати, зберігайте спокій і порадьтесь з близькими.

Якщо ви стали жертвою шахрайства, негайно зверніться до поліції або телефонуйте за номером 102.