Миколаївцям на замітку: як отримати електронне пенсійне посвідчення

Нещодавно Пенсійний фонд України запустив новий сервіс для пенсіонерів, за допомогою якого можна сформувати е-пенсійне посвідчення (без паперового аналогу). Пенсіонери можуть отримати електронне пенсійне посвідчення в застосунку "Дія".

Про це повідомляє Пенсійний фонд України. У ПФУ відповіли на поширені запитання, які виникають в процесі оформлення е-пенсійного посвідчення.

Які документи потрібні для формування е-пенсійного посвідчення

  • Довідка про присвоєння ідентифікаційного номера платника податків (РНОКПП).
  • Паспорт громадянина України.
  • Кольорова фотографія, зроблена впродовж останніх 6 місяців, розміром 3*2,5 см.

Чи буде діяти старе паперове посвідчення після отримання е-посвідчення?

У ПФУ пояснюють, що пенсійне посвідчення – це документ, який підтверджує факт призначення пенсії. За потреби надається останній документ, який є діючим – тобто е-пенсійне посвідчення. При перевірці через сервіс на вебпорталі ПФУ “Пошук пенсійного посвідчення” попереднє (паперове) пенсійне посвідчення матиме статус “замінено”.

Скільки часу триває формування е-пенсійного посвідчення від моменту подання заяви?

Е-пенсійне посвідчення можна отримати за кілька днів з моменту звернення людини, але не пізніше 10 днів з моменту надходження заяви. 

Чи можна сформувати е-пенсійне посвідчення, перебуваючи за кордоном?

Е-пенсійне посвідчення можна сформувати перебуваючи за кордоном. Єдина умова: особі, яка звертається за формуванням е-пенсійного посвідчення, має бути призначено пенсію.

Чи можна замінити пенсійне посвідчення, яке є платіжною карткою, на е-пенсійне посвідчення?

Для цього електронне пенсійне посвідчення у вигляді платіжної картки потрібно повернути в найближче відділення Ощадбанку та подати до органів ПФУ заяву на виготовлення е-пенсійного посвідчення.

Нагадаємо, ПФУ здійснюватиме виплати компенсацій за розміщення ВПО