У Миколаєві оновили правила розміщення реклами

У Миколаєві оновили правила розміщення реклами. Це рішення має на меті покращити візуальне сприйняття міського простору та забезпечити комфорт для мешканців і гостей міста.

Як повідомляє міська рада, нові вимоги передбачають чіткі правила для бізнесу, що стосуються розміщення вивісок і рекламних конструкцій, а також для міста – створення привабливого та чистого середовища без зайвого інформаційного "сміття".

Основні зміни, на які варто звернути увагу:

  • Розміщення стаціонарних рекламних засобів (біг-борди, сіті-лайти тощо) можливо лише за наявності дозволу, що надається на основі нових вимог.
  • Для збереження історичної та архітектурної цілісності центральної частини Миколаєва було обмежено кількість рекламних конструкцій на вулицях від Пушкінської до Садової та від Центрального проспекту до вулиці Адміральської.
  • На вулицях Маріупольській, Соборній та Героїв Рятувальникам буде дозволено лише певні види стаціонарних рекламних конструкцій, щоб уникнути візуальної перевантаженості.
  • Виносні рекламні конструкції (штендери) дозвіл не вимагається, якщо їх габарити не перевищують 0,7×1,2 м, а рекламна площа складає 0,7×1 м. Вони повинні виноситись тільки під час роботи підприємства і розміщуватись біля входу у заклад.

Нові правила мають змінити візуальну одноманітність та підвищити привабливість Миколаєва, водночас сприятимуть розвитку бізнесу у місті. 

Нагадаємо, у Миколаєві на Флотському бульварі облаштували новий спортивний майданчик.