На базі лікарні у Баштанському районі Миколаївської області запрацював кол-центр з навченим персоналом та відділом сервісу і комунікації.
Як повідомляє кореспондент 0512, кол-центр створили за фінансової підтримки уряду Німеччини.
За словами лікарки Оксани Шпарук, він стане єдиним комунікаційним простором для первинної та вторинної медичної допомоги і для населення.
Шпарук підкреслює, що в рамках проєкту «Вдосконалення системи обслуговування та комунікаційної стратегії медичних закладів у п’їни» в партнерстві між БО «100% Життя» і Deutsche Gesellschaft für InternationaleZusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням уряду Німеччини в рамках проекту GIZ «Спеціальна програма підтримки України /EU4ResilientRegions», у лікарні Баштанського району відкрили не лише кол-центр. Також завершується проєкт “мобільна лабораторна послуга”, в рамках якої спеціально обладнаний автомобіль та навчені медичні працівники, які можуть надавати медпослугу у будь-якому куточку Баштанської громади.
Також завдяки фінансовій підтримці благодійних організацій, у медзакладі оновили репції та організували дитячі куточки, відновили хірургічне відділення, запрацював гінекологічний кабінет безбарєрного доступу, встановили сонячну станцію, яка зможе покривати до 70% власних потреб лікарні. Окрім цього, оновлено реабілітаційне відділення.
Заступник начальника Миколаївської ОВА Микола Марінов зазначив, що міжнародні партнери охоче фінансують медичні заклади, адже в громаді не вистачає якісного обладнання.
За його словами кол-центр такого рівні відкрили в області вперше.
- Кол-центр - це нова якість спілкування. Наприклад, телефонує людина у реєстратуру, яка там якість. всі знають, не завжди можна додзвонитися. Людям, особливо зараз, важливий цей комфорт. Кол-центр цю потребу забезпечуватиме, - поясним Марінов.
Звернувшись до кол-центру можна вирішити багато питань:
- Дізнатися графік роботи всіх лікарів закладу;
- Отримати інформацію про онлайн запис до вузького спеціаліста;
- Інформацію про те де і в який час можна здати аналізи та якнайшвидше пройти всі необхідні обстеження;
- Інформацію для пацієнта про підготовку перед проходженням УЗД, фибро- та гастроскопії;
- Інформацію про безкоштовні послуги та ліки за програмою медичних гарантій;
- Перелік документів для отримання довідок;
- Адреси та номери телефонів поліклініки та відділень;
- Інформацію щодо наявності вакцини;
- Інформацію про взаємозамінних лікарів;
- Будь який дзвінок, навіть “Мені просто запитати”, не залишиться поза увагою.
Контактні дані кол-центрів і вся оновлена інформація для мешканців Баштанської громади вже у відкритому доступі: 099-033-24-25, 050-033-24-25, 095-233-24-25, 099-233-24-25.
Нагадаємо, раніше розповідали, що на Баштанщині відновлюють пошкоджені медзаклади