За підтримки міжнародних партнерів Миколаїв отримав партію сучасного ІТ-обладнання для технічного переоснащення міського кол-центру.
Як повідомило Агенство розвитку Миколаєва, кол-центр щоденно обробляє понад 3 500 заявок про допомогу та аварійні ситуації від мешканців міста.
Координаторка проекту, директор Агенства розвитку Миколаєва Анна Ганжул підкреслила, що запити до кол-центру надходять і з області. За її словами, технічне оновлення допоможе збільшити кількість опрацьованих звернень.
Мережеве устаткування, пристрої безперебійного живлення, професійна гарнітура та інші необхідні девайси для зв'язку через IP-телефонію для роботи 10 операторів будуть передані міській службі з обробки звернень громадян. Окрім запитів про допомогу служба опрацьовує звернення щодо усунення аварійних ситуацій та скарги від громадян.
Також в рамках проекту запланований запуск чат-боту в Viber та Telegram, який допомагатиме містянам та гостям міста усунути аварійну ситуацію чи вирішити іншу проблему. Новий інструмент також підкаже, де знайти актуальну інформацію про гуманітарну та медичну допомогу, питну воду, евакуацію або розташування бомбосховищ.
Здійснено за підтримки Асоціації "Незалежні регіональні видавці України" в рамках реалізації грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів.