Департамент з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради наразі не може працювати у штатному режимі.
З моменту початку війни на території країни роботу практично всіх державних реєстрів було призупинено задля захисту інформації та попередження несанкціонованих втручань у їх роботу.
Про це повідомляє директор департаменту Владислав Бєлан.
На даний час неможливо оформити паспорт громадянина України та громадянина України для виїзду за кордон.
Разом з тим, територіальні підрозділи Державної міграційної служби, а також посольства та консульські установи України, мають змогу продовжувати дію закордонних паспортів на 5 років та вносити дані про дитину із вклеюванням фото у закордонний паспорт одного з батьків (законних представників).
Також з‘явилась можливість для громадян, паспорти яких прибули до департаменту до 24.02.2022, отримати готовий документ у приміщенні адміністрації Інгульського району (пр. Богоявленський, 1)
Графік роботи залежить від ситуації у місті. Дізнатися про години роботи можна на особистій сторінці керівника департаменту або за телефоном: 30-01-12.
Щодо питань стосовно декларування/реєстрації місця проживання, то законом встановлено відсутність такої можливості на період дії воєнного стану.
У звя‘зку з відключенням державних реєстрів Мінюсту також відсутня можливість реєстрації нерухомого майна, юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.