У мобільних операторів відібрали "нулі"

Три найбільших мобільних оператори - "Київстар", "МТС-Україна" і "Астеліт" - визнали, що вводили споживачів в оману щодо вартості своїх послуг.

У середу Антимонопольний комітет визнав рекламну діяльність трьох провідних операторів мобільного зв'язку - "Київстару", "МТС-Україна" і "Астеліт" (TM life:)) - недобросовісною, пише видання "Комерсант-Україна".

Їх реклама "нульових тарифів" вводить споживачів в оману щодо реальної вартості послуг. А інформація про збір до Пенсійного фонду вказана дрібним шрифтом, що створює труднощі для ознайомлення.

Раніше заборона на "нульові тарифи" за зверненням "Київстару" ввела Нацкомісія регулювання зв'язку (НКРЗ), але оскільки вона носила рекомендаційний характер, компанії ії ігнорували.

"Тепер оператори пішли на співпрацю з нами і готові виконати вимоги комітету", - заявив в. о. голови Антимонопольного комітету (АМКУ) Олександр Мельниченко.

"Це невигідно компанії, - визнає експерт департаменту з взаємодії з регуляторними органами "Астеліту" Олена Гриньова .- Але ми підтримаємо рішення, оскільки воно сприяє нормалізації ринкових відносин".

Проте 10 днів, які АМКУ відвів на виконання свого рішення, недостатньо, щоб змінити рекламну продукцію, вважає директор з корпоративного управління і контролю "МТС-Україна" Олег Проживальський.

В АМКУ пообіцяли продовжити цей термін.

Ще три оператори - "Укртелеком", "Українські радіосистеми" і "Голден Телеком" - не погодилися з вимогами комітету, заявили в АМКУ.

"Ми залучимо операторів до відповідальності, - пообіцяв Олександр Мельниченко .- Санкції можуть бути дуже суворими - до 5% річного обороту".

Втім, генеральний директор "Українських радіосистем" (УРС, TM Beeline) Олександр Барінов стверджує, що його компанію не запросили на засідання.

"Сталося непорозуміння, ми не відмовлялися від співпраці з АМКУ і найближчим часом надамо необхідну інформацію", - пообіцяв він.

А директор філії об'єднаних продаж "Укртелекому" Ігор Сиротенко запевнив, що компанія ніколи не використовувала "нульові тарифи": "Ми дотримуємося норми законодавства суворіше, ніж будь-який інший оператор".

Більше за всіх "нулі" у своїй рекламі використав "Астеліт", відзначають в рекламних агентствах.

Аналітик GfK Ukraine Гліб Вишлінський впевнений, що оператори як і раніше будуть обходити заборони регулюючих органів.

"Просто в рекламі з'явиться більше приміток. А вимоги щодо шрифту, який використовується в рекламі, законодавством не регулюються", - підкреслив аналітик.

Актуальность
(0 оценок)
Автор
(0 оценок)
Изложение
(0 оценок)

Отзывы и комментарии

Написать отзыв
Написать комментарий

Отзыв - это мнение или оценка людей, которые хотят передать опыт или впечатления другим пользователями нашего сайта с обязательной аргументацией оставленного отзыва.
 
Ваш отзыв поможет многим принять правильное решение

. Пожалуйста, используйте форму отзывов для оценок и рецензий, для вопросов и обсуждений - используйте форму комментариев, а не отзывов

Не допускается: использование ненормативной лексики, угроз или оскорблений; непосредственное сравнение с другими конкурирующими компаниями; безосновательные заявления, оскорбляющие деятельность компании и/или ее услуги; размещение ссылок на сторонние интернет-ресурсы; реклама и самореклама.

Введите email:
Ваш e-mail не будет показываться на сайте
или Авторизуйтесь , для написания отзыва
Актуальность
0/12
Автор
0/12
Изложение
0/12
Отзыв:
Загрузить фото:
Выбрать

Комментарии предназначены для общения, обсуждения и выяснения интересующих вопросов. Для оценок и рецензии используйте форму отзывов